Singeltråden

Aha, nu är jag med. Du lät lite förvirrad i sättet du skrev bara. :D

njah , kanske det , var lite "upprörd" efter FB dravlet bara ... åja tog bort fuckot så slipper jag mera bjäffs därifrån , skrev till han att han får gärna komma hit och vädra sina åsikter öga mot öga inklusive min adress (åja han har garanterat redan den från ratsit eller nått) :D ... kul å ställa ryggradslösa krakar mot väggen , dendär typen har noll självkänsla och lever på att förtycka svagare (sina flickvänner) ....

Medans i har suttit här och dravlat så har jag varit nyttig och åkt skridskor! Så jäkla skönt, testa vetja! Så behöver man ingen tjej sen!

skrids.JPGskridsko2.jpg

Hmm,, det var en konstig mening..
Verkade ha varit så mkt drama med ex hit och dit i tråden,, så var nog det jag hade i tankarna..

vet faktiskt inte ens vad jag menade :D

Haha okej. ;) Men ja, skridskor låter helt klart bättre än såna draman. Jag överväger själv den där crazy cat lady-vägen, känns enklast.

Det verkar ha funnits en bild på förra sidan i tråden som är borttagen nu, missade jag något intressant? (tex :arsele:tuttar)

Ska man behöva sitta och övervaka tråden hela tiden för att inte missa något? :)

Lite mycket negativitet här nu tycker jag.

Jag tycker vi ska vara glada att vi är singlar, det är så bekymmerslöst! :banana

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show