Singeltråden

Haha, jag är väl ingen hora heller. :dummer :4skrika

Alla kvinnor är mer eller mindre prostituerade! :mattias

Bara kika in på mitt bankkonto för bevisen. Eller avsaknad av bevis rättare sagt. :crash

Kärlek får man i retur mot utbyte av materiella ting.

See? What I say? :arsele

HAHAHA, hörde just en skön kommentar...

"The thing is with winetasting is, you don't swallow, you spit. That kind of goes against everything I ever been taught really" :hihi:rofl:lol

Eller

"What do you mean, "Take you to dinner." ? I thought you said you don't swallow?"

:brynad

Haha.. för du är ju sååå jävla farlig :rofl

:rofl

Ser man nån skillnad på dig när du är glad o på dåligt humör? :krama

:rofl

Meh, hur många pojkvänner ska du ha? Bigamist! :gnissla

Lugn, lugn, Ricken "räcker" till många. :brynad:hihi

You are on my shitlist. :mad:

Ah yeah! :brynad

Eller, vänta nu... :va

Ge fan i mina tuttar! :tuttar

Meh, jag som såg fram emot lite motorboating jag :(

motorboating.jpg

Alla tjejer borde rida. :banana

What she said! :fakta :mattias
 
Akademikerhunk... Bara ordet kittlas! Finns de? :näsblod

Näää, ingenjörshunk, dom gödslas det hejvilt med. Inflation helt enkelt. Agile har säkert en tes om det. ;)

Så vi säger hellre att vi jobbar i korvmojj. Det ger mer ligga.
 
Killar.. Jag vet att brewdarna har lagt upp lite bilder nu... men släpp kukarna och börja skriv igen! :smasha blev ju världens paus innan någon skrev något igen.
 
Pics or it didn't happen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såg inte du att jag sov naken i Lördags? :gnissla

Fasen då, ligger i sängen med lilla mobilen. :(
Nakenbilder går jättebra! :)

:hihi:rolleyes:

Vilken tur att jag har en påklädd bild på dig då, eller dig och mig faktiskt!

View attachment 377475

VAFAN!:4skrika Det är inte jag. :huvet
Jag har många bilder på dig och mig.........:mad:

Alla kvinnor är mer eller mindre prostituerade! :mattias

Bara kika in på mitt bankkonto för bevisen. Eller avsaknad av bevis rättare sagt. :crash

What she said! :fakta :mattias

Konstigt...detsamma gäller för mig....håller på och betalar tillbaka för det nu. Varför tror du jag är singel. :tummenupp
Rida, suga och svälja är väl ditt motto. :rolleyes:






Min roomie frågade just om det är ett porrforum jag surfar på....:dummer

Jag ba, nae det är sporthoj....hon svarar...jaha är det så ni åker motorcykel. :va
 
Killar.. Jag vet att brewdarna har lagt upp lite bilder nu... men släpp kukarna och börja skriv igen! :smasha blev ju världens paus innan någon skrev något igen.
Om det inte var för att Foccan dräpte varenda kille här inne med sin bild så kanske damerna fått lite tillbaka.

Men #mindervärdeskomplex är ju oxå kul... :/
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top