Singeltråden

Jag har så små tuttar så det är ingen idé! ;)

Storleken har ingen betydelse...har jag hört. Plus att vad som är litet för dig kanske är stort för någon annan. Jag har fått höra att jag är planka men å andra sidan har jag oxå fått höra att jag har stora :tuttar...för att inte tala om :arsele
 
Storleken har ingen betydelse...har jag hört. Plus att vad som är litet för dig kanske är stort för någon annan. Jag har fått höra att jag är planka men å andra sidan har jag oxå fått höra att jag har stora :tuttar...för att inte tala om :arsele

Jag har aldrig fått höra varken planka eller stora... Brukar snarare få höra "lagom" och det säger väl sitt! :rofl Men formen är det inget fel på, så jag klagar inte! Om inte annat väger rumpan upp! :tummenupp
 
Storleken har ingen betydelse...har jag hört. Plus att vad som är litet för dig kanske är stort för någon annan. Jag har fått höra att jag är planka men å andra sidan har jag oxå fått höra att jag har stora :tuttar...för att inte tala om :arsele

Ingen som klagat på mina, varken sagt stora eller planka.
Däremot har det hänt att en kille sagt "wow" när jag vänder röven till. Tror det är positivt. Alla år av ridning och även gymtimmar har väl gett mig en välsvarvad bak. Den gillar jag :kär
 
Jag har aldrig fått höra varken planka eller stora... Brukar snarare få höra "lagom" och det säger väl sitt! :rofl Men formen är det inget fel på, så jag klagar inte! Om inte annat väger rumpan upp! :tummenupp

Jamendåså, inget fel med att ha dig som snusktänksobjekt isåfall:tummenupp :hihi
 
oj jävlar.. nu har man vart inaktiv igen.. och då kommer en massa nya sidor i vanlig ordning :tungan

Nu ska jag försöka koncentrera mig på ett excel ark i några minuter/timmar.

Så ni får roa er med varandra en stund.

http://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ
Yeay! Bra låtval :tummenupp

Fy fan va sant! haha Vi killar kan vara hopplösa romantiker ibland :D

Nä, det måste vara så! För när det snackades kukar och snoppar var de ju med för fullt...
Min frånvaro känns som det var en rätt bra grej helt plötsligt :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top