Singeltråden

Dom sa på efterlyst att man får önska livet ur folk. Just nu önskar jag livet ur mina grannar. ??

Förresten, kan ju slänga ut det här....ingne som vill vara med och sponsra lite körning i Rookie600 ?? :D -hoppas hoppas- Du kan få en egen depåstol med ditt namn på!!!

Förresten, kan ju slänga ut det här....ingne som vill vara med och sponsra lite körning i Rookie600 ?? :D -hoppas hoppas- Du kan få en egen depåstol med ditt namn på!!!

Visst, om du sponsrar mig i supermoto open så. ;)

Gå över å knakCaråm

Man vet aldrig när man har nytta av ett schysst järnrör

Jag har en väktarbatong o lite göra om i ögonen spray. Dom måste ha läst här för dom blev rysta. Nu ska jag sluta skruva innan det kommer såna där märkliga texter som betyder att jag somnade miit o skrivandets stund. Kram på er. ?

Jag har en väktarbatong o lite göra om i ögonen spray. Dom måste ha läst här för dom blev rysta. Nu ska jag sluta skruva innan det kommer såna där märkliga texter som betyder att jag somnade miit o skrivandets stund. Kram på er. ��

Med tanke på denna texten verkar du vara på god väg att somna. ;)

Kom igen! Bättre marknadföring än så förväntar vi oss. :7peta Minimum är väl att lägga 'annonsen' som signatur. Lär av Agile (det gjorde jag :) och eveeentuellt kaaaaanske har vi köpare på Yamman)

Jag sitter på jobb och måste slå ihjäl några timmar, vad är då bättre än SH? Era eskapader i denna tråd är för kul för att inte tjuvläsa ibland. Jag är ju ganska osingel så jag har svårt att bidraga men såg min chans i detta fall....:)

Ganska osingel? :va

Oavsett, well played sir. Well played.

Kom igen! Bättre marknadföring än så förväntar vi oss. :7peta Minimum är väl att lägga 'annonsen' som signatur. Lär av Agile (det gjorde jag :) och eveeentuellt kaaaaanske har vi köpare på Yamman)

JAg orkar helt enkelt inte xD Jag har lärt mig att finansiera det jag har eller vill med mina egna medel eller dom jag känner. Jag gör inget mer desperat försök än så :P Det va allt

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show