Singeltråden

Tack, det ska jag ha! Och visst är det alltid mycket trevligare att städa uppklädd. Fattas bara att jag får bo så pass att jag kan städa nästan helt näck. Som jag bor nu är det... inte så smart :crash

Om Yipyip kommer dit så slutar du säkert naken oavsett om du städar eller ej, så oroa dig inte för det du!

Underhållningen? Så helikoptern duger inte längre mao? :va

Sorry to say, men killar med tillhörande sak, är rätt överskattade. Framför allt innebär det alltid någon form av problem, och det kräver engagemang. Jag gillar min leksak jag. Mycket.

Då har man tagit en långpromenix och dessutom inköpt 2 såna där självtester hos apoteket! :D Och nu sitter jag med en flaska vin och dränker sorgerna lite i väntan på morgonen då man ska testa dom >_< Någon som vill komma och sällskapa?......fast nej just ja ingne här som bor i närheten nej.....attans :7peta

Då har man tagit en långpromenix och dessutom inköpt 2 såna där självtester hos apoteket! :D Och nu sitter jag med en flaska vin och dränker sorgerna lite i väntan på morgonen då man ska testa dom >_< Någon som vill komma och sällskapa?......fast nej just ja ingne här som bor i närheten nej.....attans :7peta

Gravid?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...