Tjerringen
Har klampat in igen
Jag postar mest i otid.![]()
Själv postar jag gärna otidigheter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag postar mest i otid.![]()
Tråden är ovanligt död tycker jag, hur länge hade ni tänkt vara bakis egentligen va?![]()
![]()
Ja det var det.
Ofantligt lite kläder passar dig bättre.
Gör om, gör rätt!
igen!igen!
Nu är jag iaf hemma efter exkursionen. Ni som är slitna av att sitta på era jävla rövar hela dagen kan ju testa att klättra runt på istäckta berg i 6 timmar.
Sjukt kul, men faaeen vad trött jag är nu! Ska mellanlanda här hemma till 18,30 ungefär, sen bär det av till stallet. Dör trötthetsdöden!
Man kan inte tro jag drack alkoholfri öl i lördags så trött som jag är... dagen igår försvann i dimma... idag har inte varit bättre

Har ni varit utanför Skåne?


Bara för att topparna inte sticker upp 4000 möh innnebär det inte att det inte är ett berg.
"En bergart är uppbyggd av olika mineral. Berg-art, olika sorters berg.![]()
"En bergart är uppbyggd av olika mineral. Berg-art, olika sorters berg.![]()

Bra försök, men gruset under dina skor räknas fortf. inte som berg.. sorry..![]()
Bara för att topparna inte sticker upp 4000 möh innnebär det inte att det inte är ett berg.
"En bergart är uppbyggd av olika mineral. Berg-art, olika sorters berg.![]()

Bara för att topparna inte sticker upp 4000 möh innnebär det inte att det inte är ett berg.![]()
Ernst-Hugo håller med. Vem är jag att opponera mig då?

Inte så värst mycket granit på Kullaberg dock, mest amfibol, pegmatit, diabas och basalt.
Och en jävla massa is.![]()
Du hålller ju dig i form när man skall vara bakfull. Jäkla Yoggare!

De va bara för att ja inte kom ihåg att jag hade varit på mässan o festen o trodde att det allmänna hälsotillståndet endast berodde på ålderdom...![]()
Du får genast skriva "också" på ena armen. För du har rätt. Också.
Jag har rätt!!! Wow! Va hade ja rätt i....?![]()
Jag bad aldrig, sa till och med nej först.. vad jag minnsJaha där får man för å köpa bärs åt skitungar...![]()
Men ja, så går det när man dreglar efter yngre killar som mig 
Får ju så mkt skit annars...![]()
Det är väl nåt slags jobb ivägen för de flesta. Själv ska jag jobba natt.![]()
Fast mest beror det på C2H5OH
Att det beror på ålderdom. Det gör det. Också.
Fast mest beror det på C2H5OH

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |