Singeltråden

Ja det var det.
Ofantligt lite kläder passar dig bättre.

Gör om, gör rätt!

:rodnar igen!

Nu är jag iaf hemma efter exkursionen. Ni som är slitna av att sitta på era jävla rövar hela dagen kan ju testa att klättra runt på istäckta berg i 6 timmar. ;)

Sjukt kul, men faaeen vad trött jag är nu! Ska mellanlanda här hemma till 18,30 ungefär, sen bär det av till stallet. Dör trötthetsdöden!
 
:rodnar igen!

Nu är jag iaf hemma efter exkursionen. Ni som är slitna av att sitta på era jävla rövar hela dagen kan ju testa att klättra runt på istäckta berg i 6 timmar. ;)

Sjukt kul, men faaeen vad trött jag är nu! Ska mellanlanda här hemma till 18,30 ungefär, sen bär det av till stallet. Dör trötthetsdöden!

Har ni varit utanför Skåne?
 
Jaha där får man för å köpa bärs åt skitungar... :4skrika
Jag bad aldrig, sa till och med nej först.. vad jag minns :va Men ja, så går det när man dreglar efter yngre killar som mig :D

..Tack för ölen! ;) :krama

Får ju så mkt skit annars... :brinnerup

Jag är oskyldig!!

Det är väl nåt slags jobb ivägen för de flesta. Själv ska jag jobba natt. :crash

Vi får fan ta ett snack med den där jobb.. Låter som en elak jävel! :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top