Singeltråden

Så klart, har vi ett singelbord så måste vi Dr Löv med oss oxå som kan hjälpa alla de vilsna själarna att få till ett ligg. :D Johan är ju en expert inom detta området så han måste vara med. :D :tummenupp

haha såklart! Sjukt kul! När han och jag är ute och festar och kommer igång lite händer det alltid grejer :tummenupp

Det är inte något som definierar mig som person så det är inte frågan om vem jag är. Och ledtrådar har lagts ut i tråden tidigare samt min attityd till musiker och musik i överlag.

Men för att vara snäll. Det rimmar på Dr Löv.

En tråd som utökas med minst 2 sidor i timmen är rätt så svår att följa och få med allt alla skriver, så dom ledtrådar du kan ha lagt ut har bara försvunnit ut i tomma intet. Folk är ju inte inne på sporthoj 24/7 (förutom Peter1980 då). Just saying! :)

En tråd som utökas med minst 2 sidor i timmen är rätt så svår att följa och få med allt alla skriver, så dom ledtrådar du kan ha lagt ut har bara försvunnit ut i tomma intet. Folk är ju inte inne på sporthoj 24/7 (förutom Peter1980 då). Just saying! :)

Se så, nu har vi ju en rolig lek här... Men kommer ni inte på det när klockan slår 00.00 lovar jag att rada upp de ledtrådarna som benämnts i tråden.

haha såklart! Sjukt kul! När han och jag är ute och festar och kommer igång lite händer det alltid grejer :tummenupp

Ja, Johan går hem med en brud och du blir aprak. :D :D :D

Du.. 24/7.. har vart knäckt hela dan för att du höll mig uppe till 2 i natt.. orkade inte ens pallra mig iväg å träna förrens 20 ikväll.. sen det blev middag 21:30.. så idag har jag knappt vart inne alls.. :mad:

Seriöst, sen vi gick in o trollade på buke så har det tillkommit 140 sidor = 4200 inlägg. Orka!?

Du.. 24/7.. har vart knäckt hela dan för att du höll mig uppe till 2 i natt.. orkade inte ens pallra mig iväg å träna förrens 20 ikväll.. sen det blev middag 21:30.. så idag har jag knappt vart inne alls.. :mad:

JAG?! Var väl fan jag som lämna dig, du fortsatte att ordbajsa här ju! :D :krama

alltså det är en låt som jag inte kan få ur mitt huvud, måste spela den för dig......men inte här. ;)

Ja, Johan går hem med en brud och du blir aprak. :D :D :D

nä, tycker han och jag är rätt diplomatiska! :D Däremot är han skyldig mig att hoppa på granaten! Sist jag gjorde det för han var inte så kul. Men det är sånt man får göra för polaren ibland :crash

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman