Singeltråden

Så klart, har vi ett singelbord så måste vi Dr Löv med oss oxå som kan hjälpa alla de vilsna själarna att få till ett ligg. :D Johan är ju en expert inom detta området så han måste vara med. :D :tummenupp

haha såklart! Sjukt kul! När han och jag är ute och festar och kommer igång lite händer det alltid grejer :tummenupp

Det är inte något som definierar mig som person så det är inte frågan om vem jag är. Och ledtrådar har lagts ut i tråden tidigare samt min attityd till musiker och musik i överlag.

Men för att vara snäll. Det rimmar på Dr Löv.

En tråd som utökas med minst 2 sidor i timmen är rätt så svår att följa och få med allt alla skriver, så dom ledtrådar du kan ha lagt ut har bara försvunnit ut i tomma intet. Folk är ju inte inne på sporthoj 24/7 (förutom Peter1980 då). Just saying! :)

En tråd som utökas med minst 2 sidor i timmen är rätt så svår att följa och få med allt alla skriver, så dom ledtrådar du kan ha lagt ut har bara försvunnit ut i tomma intet. Folk är ju inte inne på sporthoj 24/7 (förutom Peter1980 då). Just saying! :)

Se så, nu har vi ju en rolig lek här... Men kommer ni inte på det när klockan slår 00.00 lovar jag att rada upp de ledtrådarna som benämnts i tråden.

haha såklart! Sjukt kul! När han och jag är ute och festar och kommer igång lite händer det alltid grejer :tummenupp

Ja, Johan går hem med en brud och du blir aprak. :D :D :D

Du.. 24/7.. har vart knäckt hela dan för att du höll mig uppe till 2 i natt.. orkade inte ens pallra mig iväg å träna förrens 20 ikväll.. sen det blev middag 21:30.. så idag har jag knappt vart inne alls.. :mad:

Seriöst, sen vi gick in o trollade på buke så har det tillkommit 140 sidor = 4200 inlägg. Orka!?

Du.. 24/7.. har vart knäckt hela dan för att du höll mig uppe till 2 i natt.. orkade inte ens pallra mig iväg å träna förrens 20 ikväll.. sen det blev middag 21:30.. så idag har jag knappt vart inne alls.. :mad:

JAG?! Var väl fan jag som lämna dig, du fortsatte att ordbajsa här ju! :D :krama

alltså det är en låt som jag inte kan få ur mitt huvud, måste spela den för dig......men inte här. ;)

Ja, Johan går hem med en brud och du blir aprak. :D :D :D

nä, tycker han och jag är rätt diplomatiska! :D Däremot är han skyldig mig att hoppa på granaten! Sist jag gjorde det för han var inte så kul. Men det är sånt man får göra för polaren ibland :crash

Back