Singeltråden

Har du hört...? ;)

Besvikelsen kanske blir stor när jag egentligen är smålänning, som ibland drar till med värmländska ord. Den dialekten kan du ju fantisera om, hehe. Inbillar mig inte att den är särskilt vacker iaf. ;) Håller dock med om skånska och förstår inte varför större delen av svenskarna ogillar skånska. It's lövli!

Det är jättecharmigt. Småländska med inslag av töligt, dret, stri, jämt, feschlig... :rofl Eller nåt.

Fördelen med skånska hos kvinnor är att man medvetet kan strunta i vad de säger och sen skylla på att man inte förstod :banana

O när en kvinna kastar en tallrik i huvudet på dig så kan hon skylla på att hon missa pricken på väggen. :rofl

Jag tar det som att jag ska gå och lägga mig.

Sov gott alla, var rädda om er i nattens mörkret. Och bland alla dialekter. :krama

O när en kvinna kastar en tallrik i huvudet på dig så kan hon skylla på att hon missa pricken på väggen. :rofl

Inte orolig.. alla vi som spelade brännboll i yngre dar vet att tjejer aldrig når mer än halvvägs dit dom vill när de försöker kasta nånting. :mattias

Det är jättecharmigt. Småländska med inslag av töligt, dret, stri, jämt, feschlig... :rofl Eller nåt.

Åh SKAMMEN första gången jag åkte hem och drog nåt i stil med "Aaah det är så töligt när..." eller "Sluta va så feschlig!". Men jag får ge mig där. Det är faktiskt ganska charmigt ändå!

Hört talas om Karlskoga?

DET har jag! ;) Men det är ju nästan inte Värmland.

Åh SKAMMEN första gången jag åkte hem och drog nåt i stil med "Aaah det är så töligt när..." eller "Sluta va så feschlig!". Men jag får ge mig där. Det är faktiskt ganska charmigt ändå!

Haha det är lite charmigt. ;) Så länge man inte behöver höra att man pratar som Bengt Alsterlind, DET är inte okej!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT