Singeltråden

Jo, jag vet. Men jag försökte ju få dig att verka fantastisk istället för mig, för en gångs skull... ;)

Jag är ju en så jävla bra wingman att jag missar när folk raggar på mig bara för att jag är upptagen med att fixa ragg åt dig. Det borde jag få en guldstjärna för! Eller en idiotstämpel kanske...

Idiot eller väldigt fin vän? ;) Hårfin gräns! Försöker ju jobba på mina wingande egenskaper men jag får nog acceptera att jag är helkass. På fredag blir det Have you met ted!

Nä men då ska du komma till min by.... Vi bryter inte som de andra. Ligger mitt imellan dialekterna haha.

Alla bryter ihop... hela tiden menar du väl. Så är det härute i hillbillyland. Man oroar sig för folk först när dom blir som galnast, nyktra. Är dom packade orkar dom inte göra så möe elände.

Jag såg en stins innan i dag som låg utslagen på perrongen, han blir lömsk först i morgon igen. :)

Tyr-Inge är värst av alla. En riktig best som glider runt och skapar oreda i byn. Han brukar övernatta i en flätad korg inuti förmedlingscentralen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT