Singeltråden

Av inläggen att döma är det bara Ricken som fallerar på längden. Men du är söt ändå Ricken! :krama

178 cm är den perfekta längden. Precis likadant som att 32 är den perfekta åldern (i 5 månader till) :tungan

Oj, haha, du missade längden på 5cm... Rättar till det åt dig, free of charge: 183 är den perfekta längden. Åldern slog du huvet på spiken på. :tummenupp

Haha! Fast tydligen kostar jag ju pengar... ;)

Det gör ALLA cheyer... :jaäintebitter

178 cm är den perfekta längden. Precis likadant som att 32 är den perfekta åldern (i 5 månader till) :tungan

178 cm ÄR magiskt. I vilket fall för mig. :hihi Men jag lovar att jag inte kontrollmätte innan, eller valde pga längd. Men männen i mitt liv har en förmåga att vara exakt 178! Min pappa var 178, min andra sambo, och min nuvarande man är 178. :lol :lol :lol
Hur lång jag är? 176! Gillar killar med självförtroende nog att dejta en lång tjej! :tummenupp

Inte kan det väl bero på att just 178 cm längde var medellängd för svenska killar? :va

178 cm ÄR magiskt. I vilket fall för mig. :hihi Men jag lovar att jag inte kontrollmätte innan, eller valde pga längd. Men männen i mitt liv har en förmåga att vara exakt 178! Min pappa var 178, min andra sambo, och min nuvarande man är 178. :lol :lol :lol
Hur lång jag är? 176! Gillar killar med självförtroende nog att dejta en lång tjej! :tummenupp

Inte kan det väl bero på att just 178 cm längde var medellängd för svenska killar? :va

Nää, det kan det väl inte vara? Min "magiska längd" har vart 180. :-p Om man nu kan se det som magiskt när allt gått åt helvete förr eller senare... :D

Last edited:
Dörrslusken får väll ha en såndärna måttpinne å hänvisa alla manliga som är under 180 till sist i kön igen :hej :smasha

*/ ?>
Back