Singeltråden

Av inläggen att döma är det bara Ricken som fallerar på längden. Men du är söt ändå Ricken! :krama

178 cm är den perfekta längden. Precis likadant som att 32 är den perfekta åldern (i 5 månader till) :tungan

Oj, haha, du missade längden på 5cm... Rättar till det åt dig, free of charge: 183 är den perfekta längden. Åldern slog du huvet på spiken på. :tummenupp

Haha! Fast tydligen kostar jag ju pengar... ;)

Det gör ALLA cheyer... :jaäintebitter

178 cm är den perfekta längden. Precis likadant som att 32 är den perfekta åldern (i 5 månader till) :tungan

178 cm ÄR magiskt. I vilket fall för mig. :hihi Men jag lovar att jag inte kontrollmätte innan, eller valde pga längd. Men männen i mitt liv har en förmåga att vara exakt 178! Min pappa var 178, min andra sambo, och min nuvarande man är 178. :lol :lol :lol
Hur lång jag är? 176! Gillar killar med självförtroende nog att dejta en lång tjej! :tummenupp

Inte kan det väl bero på att just 178 cm längde var medellängd för svenska killar? :va

178 cm ÄR magiskt. I vilket fall för mig. :hihi Men jag lovar att jag inte kontrollmätte innan, eller valde pga längd. Men männen i mitt liv har en förmåga att vara exakt 178! Min pappa var 178, min andra sambo, och min nuvarande man är 178. :lol :lol :lol
Hur lång jag är? 176! Gillar killar med självförtroende nog att dejta en lång tjej! :tummenupp

Inte kan det väl bero på att just 178 cm längde var medellängd för svenska killar? :va

Nää, det kan det väl inte vara? Min "magiska längd" har vart 180. :-p Om man nu kan se det som magiskt när allt gått åt helvete förr eller senare... :D

Last edited:
Dörrslusken får väll ha en såndärna måttpinne å hänvisa alla manliga som är under 180 till sist i kön igen :hej :smasha

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT