Singeltråden

Indeed, lite intelligens och jag är såld. Hmm "lite intelligens" i den meningen kan tolkas på två sätt. Är det en bimbo eller nobelpristagare du vill ha?

En nobelpristagare i medicin med en transplanterad hästlem kanske. En apparat att förundras över även i slakt tillstånd där den ligger ihoprullad under frukostbordet. Då kan den tjänstgöra som fotvärmare kalla vinterdagar.

images

Fråga om barbringade bilder pratade du om va?

Har ja sagt nåt? Minns ja inte... :va

Fin första dag på det nya (jävla) året.. min pålla är halt. Men va f... Så nu loggar jag ut o hoppar i loppelådan. :huvet

Indeed, lite intelligens och jag är såld. Hmm "lite intelligens" i den meningen kan tolkas på två sätt. Är det en bimbo eller nobelpristagare du vill ha?

En nobelpristagare kan ha lågt IQ. En städerska kan vara medlem i Mensa. En bimbo kan ha hög IQ utan att andra anar om saken.

Det är alltså en fråga om IQ-skala. Gärna högre än genomsnittet :D

En nobelpristagare kan ha lågt IQ. En städerska kan vara medlem i Mensa. En bimbo kan ha hög IQ utan att andra anar om saken.

Det är alltså en fråga om IQ-skala. Gärna högre än genomsnittet :D

Så det är mensa intagsprov som gäller samt en okulärbesiktning av könsorgan. Sen får man ligga alltså?

En nobelpristagare i medicin med en transplanterad hästlem kanske. En apparat att förundras över även i slakt tillstånd där den ligger ihoprullad under frukostbordet. Då kan den tjänstgöra som fotvärmare kalla vinterdagar.
Har du alltid varit så?...

Back