Singeltråden

Själv avnjuter jag en Laphroaig 10-years. Dricker alla Wirre härinne. Gott sällskap :tummenupp

Skippa helikoptern och ta ett glas whisky med någon innehavare av elhalsband. Eller hur var det?

Ricken, man suger överallt. Inte nödvändigtvis enbart i Strängnäs.

Vid magister O´flappahans förhud. Det är i sanning en njutningsfylld afton. Paddan ligger och gnager på en bit sallad och i fjärran hörs en varg yla...

Ja, precis.
Det gillar vi. :tummenupp

Som dom övriga i tråden antyder så har jag en viss förkärlek för bondage, tjejer som är motsträviga och låtsas som att dom egentligen inte vill.

Ser jag en sån så kan jag inte hejda mig. Det rycker i tarmen och jag bara måste ha henne.

Det har dock medfört att matkontot har stigit en del periodvis. Som mest hade jag 3st.
Och man vill ju inte ha några slappsäckar. Så dom får en proteinrik kost, dom motioneras varje dag.

I källaren står det nu mer en thighmaster. Så kan dom träna även när inte jag är hemma.

Dom verkar uppskata det.

Meh, var har du gjort av snubben med trenchcoat o gummistövlar!?!? Han satt ju fast i elementet sist jag hörde. Är han avpolleterad?

Haha, nu var det en sån där bra häst på eurosport. Som kastade av ryttaren. :hihi

Meh, var har du gjort av snubben med trenchcoat o gummistövlar!?!? Han satt ju fast i elementet sist jag hörde. Är han avpolleterad?

Han grät hela nätterna, och när det ändå är nyårsafton ikväll så kunde vi kosta på oss lite finmat.

Så han fick gå på slakt.

Back