Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Själv avnjuter jag en Laphroaig 10-years. Dricker alla Wirre härinne. Gott sällskap :tummenupp
 

tkdrille

Guest
Men EXAKT!!! Jag som blivande ingenjör har utvecklat den här revolutionerande lösning till kvinnor som vill hålla händerna på styret!

Ja misstänkte att en kvinna hade den ideen.

Men om man ska tänka på cyklar så tänk att vara en damsadel.
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Skippa helikoptern och ta ett glas whisky med någon innehavare av elhalsband. Eller hur var det?


Ricken, man suger överallt. Inte nödvändigtvis enbart i Strängnäs.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vid magister O´flappahans förhud. Det är i sanning en njutningsfylld afton. Paddan ligger och gnager på en bit sallad och i fjärran hörs en varg yla...
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja, precis.
Det gillar vi. :tummenupp


Som dom övriga i tråden antyder så har jag en viss förkärlek för bondage, tjejer som är motsträviga och låtsas som att dom egentligen inte vill.

Ser jag en sån så kan jag inte hejda mig. Det rycker i tarmen och jag bara måste ha henne.

Det har dock medfört att matkontot har stigit en del periodvis. Som mest hade jag 3st.
Och man vill ju inte ha några slappsäckar. Så dom får en proteinrik kost, dom motioneras varje dag.

I källaren står det nu mer en thighmaster. Så kan dom träna även när inte jag är hemma.

Dom verkar uppskata det.

Meh, var har du gjort av snubben med trenchcoat o gummistövlar!?!? Han satt ju fast i elementet sist jag hörde. Är han avpolleterad?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Haha, nu var det en sån där bra häst på eurosport. Som kastade av ryttaren. :hihi
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Meh, var har du gjort av snubben med trenchcoat o gummistövlar!?!? Han satt ju fast i elementet sist jag hörde. Är han avpolleterad?

Han grät hela nätterna, och när det ändå är nyårsafton ikväll så kunde vi kosta på oss lite finmat.

Så han fick gå på slakt.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top