Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hahaha jag är faktiskt rätt ok idag, även om dagens totala höjdpunkt var när jag fick lepsyl! Helt uttorkad är man och lär säkert ta hela veckan för att återställa vätskebalansen i kroppen. :D Jag somna på tågen, trodde jag nicka till bara men visade sig att jag sovit i nästan 2 tim. :hihi Men kan lova att det inte blir några problem att somna ikväll, i sin egen underbara säng. Inte för att det var något fel på hotellet men inget går upp mot sitt eget. :)

Jag har varit sliten hela dan även idag.. blev en 2 timmars powernap efter jobbet, sen ett gympass som räddade kvällen.. men nu är jag aspigg och på topp istället när jag egentligen borde sova snart. Fail?

Tack själv för helgen! Och alla andra som var med! :yoparty
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
@ndreas, skåning, tog Prulle under sina vingar och skulle fixa ligg. Dom försvann båda 2. Fler än jag som ser sambandet?
Ja de kändes lite otäckt där men med tanke på @ndreas skick när han skulle med tuben så va jag rätt safe, hur fan hitta han till hotelet?
Nej men de gick som vanligt smoth fram tills de va dags att lämna då blev de en hel omvändning.
Jag förstod direkt vem som var vem, men jag har ändå en helt annan bild i huvudet av Ricken, och jag vet inte varför!? :confused:
Som en elak norlandsmumin som super ner alla? isånnafall va det hans inre bild :hihi va nog tur att jag va seg startad!
Nästan.. Patricia har allt som en kryssning har, med skillnaden att båten aldrig lämnar hamnen.
Nja de finns inga uttalade knullbås (c hytter) och man riskerar inte att hamna i estniskt hekte Om de e plus eller minus e upp till var och en :hihi

Jag har varit sliten hela dan även idag.. blev en 2 timmars powernap efter jobbet, sen ett gympass som räddade kvällen.. men nu är jag aspigg och på topp istället när jag egentligen borde sova snart. Fail?

Tack själv för helgen! Och alla andra som var med! :yoparty

Blev kanon förkyld och har inte varigt människa förens nu så kan va en släng av det.

Jag säger det samma skitkul kul kväll, trotts att ni e så förbannat gamla ;)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja de kändes lite otäckt där men med tanke på @ndreas skick när han skulle med tuben så va jag rätt safe, hur fan hitta han till hotelet?
Nej men de gick som vanligt smoth fram tills de va dags att lämna då blev de en hel omvändning.


Jag säger det samma skitkul kul kväll, trotts att ni e så förbannat gamla ;)

haha ja andy va stupfull! han smsa mig om adressen till hotellet, men när han fick höra priset på taxiresan så valde han tunnelbanan. sen ville han ha koden till porten. ramla in apnitad o väckte allihopa. blev nån timma sömn för honom sen va det upp igen o fortsätta dricka resten av dagen. :D

så här pigga var vi efter nitro. kolla Tim i spegeln. :D
57203_175440229263148_1402984072_o.jpg
 

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Ort
timrå/ljustorp
Hoj
Kå Te eM 690r
äntligen!
12 års madröm över, oh praise the lord!!!
kommer bli ensamt i skogen.
men nu kan jag göra vad jag vill, när jag viil,
hur jag vill och med vem jag vill.:fyllisar
 

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Ort
Salbohed
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Ja jo man tackar ja. Men med tanke på vad det kostar att köpa och äga en MC i Norge så kommer det dröja tills jag skaffar mig en räcer igen :) Helt underbar stad det här men ibland blir man faktiskt lite lätt uttråkad och då gör man sånt här =P

http://www.youtube.com/watch?v=p0nZShYbKU4


:va

Jag har full kontroll där faktiskt har kört norskreggat i ett år ;) men flyttade adressen hem till Svedala nu så då blev det en svensk registrerad fin hynda :) men kör mycket i Norge när det är säsong... :rock
Så jag ser fram till en ny underbar säsong på norska vägar med mc..

:rolleyes::tummenupp
 

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Ort
timrå/ljustorp
Hoj
Kå Te eM 690r
äntligen!
12 års madröm över, oh praise the lord!!!
kommer bli ensamt i skogen.
men nu kan jag göra vad jag vill, när jag viil,
hur jag vill och med vem jag vill.:fyllisar
kanske lite väl starka ord, men jag var arg när jag skrev det.
var ju fina perioder oxå.... men det ska verkligen bli gött att
vara själv ett tag. har verkligen inte bråttom o träffa nån nu
madam.... får bli när det blir eller kanske inte alls. man vet ju inte.
 

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Åh, fan va nice att nån har lagt märke till min frånvaro! :krama
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag har varit på två dejter nu. Med samma tjej. :) Sett en rätt dålig film - Bedragaren - och sett en riktigt bra film - Bröllop i Italien.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top