Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är han som ser ut som mig. Prulle är Jimmy. Peter är han som glänser och Money, ja. Du förstår säkert. :)

Har du visat bilder på dig förr? Varför har jag en helt annan bild av dig i huvudet, än den jag ser på bilderna? :va
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Har du visat bilder på dig förr? Varför har jag en helt annan bild av dig i huvudet, än den jag ser på bilderna? :va

Borde gjort som i skolkatalogen, haft namnskylt längst ner.
Från vänster: Prulle, Ricken, Monkey och jag

Det blev såklart kommunikationsproblem pg a skånskan, men vi löste det med internationella handsignaler.

money2.jpg
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Borde gjort som i skolkatalogen, haft namnskylt längst ner.
Från vänster: Prulle, Ricken, Monkey och jag

Det blev såklart kommunikationsproblem pg a skånskan, men vi löste det med internationella handsignaler.

Jag förstod direkt vem som var vem, men jag har ändå en helt annan bild i huvudet av Ricken, och jag vet inte varför!? :confused:
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Alltså blev samtliga för fulla, stod lutade över relingen hulkandes och gick hem med svansen mellan benen? :hihi

Nä, inte jag.

Money hävdade att hon alltid kommer ihåg allt, och att hon är uppfödd på vodka.
Sen dess har jag inte hört av henne alls, så jag vet inte om dom ens tog sig till hotellet?

Peter deffar ju och blir därför lite ilsk när han fått i sig 3 cl sprit. (anabola sidoeffekter).
Så han muckar gräl med vakten och blir således utslängd.
@ndreas, skåning, tog Prulle under sina vingar och skulle fixa ligg. Dom försvann båda 2. Fler än jag som ser sambandet?

Pinkpassion pratade alldeles för fort för att skånskan skulle vara tydlig, så hon tog en timeout och knaprade hårdbrömacka.
Tim förstod inte hur tunnelbanan fungerade så han höll på att bli kvar med spärrvakten.

Jag gick därifrån med huvudet högt och äran i behåll. :yoparty

Så gick det till ur mitt perspektiv i allafall. :tungan
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jodå, vi kom fram. Men man mådde fan inte bra på söndagen. :hihi Om det är något/någon jag inte kommer ihåg så var det inte tillräckligt viktigt. :D

Nu är man äntligen hemma och nerbäddad i sin egen säng. Borta bra men hemma är absolut bäst! Blev lite super snabb dejting idag då man försökte klämma in så många som möjligt på ett par timmar innan man skulle hem. ;) Tack till Peter, Ricken o Prulle för en jävligt ball kväll. Ricken, du kommer få tillbaka för det med t-shirten, vänta bara! ;)

Zuzz: Nitro var super najs! Travis Pastrana var på plats, även om han lät som en 14 åring som inte hamnat i målbrottet än. Han har nog slagit i kulorna för många gånger, el nåt. :D Men var en riktigt bra show. :tummenupp

Nä, inte jag.

Money hävdade att hon alltid kommer ihåg allt, och att hon är uppfödd på vodka.
Sen dess har jag inte hört av henne alls, så jag vet inte om dom ens tog sig till hotellet?

Peter deffar ju och blir därför lite ilsk när han fått i sig 3 cl sprit. (anabola sidoeffekter).
Så han muckar gräl med vakten och blir således utslängd.
@ndreas, skåning, tog Prulle under sina vingar och skulle fixa ligg. Dom försvann båda 2. Fler än jag som ser sambandet?

Pinkpassion pratade alldeles för fort för att skånskan skulle vara tydlig, så hon tog en timeout och knaprade hårdbrömacka.
Tim förstod inte hur tunnelbanan fungerade så han höll på att bli kvar med spärrvakten.

Jag gick därifrån med huvudet högt och äran i behåll. :yoparty

Så gick det till ur mitt perspektiv i allafall. :tungan
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jodå, vi kom fram. Men man mådde fan inte bra på söndagen.

Jag har varit sliten hela dan även idag.. blev en 2 timmars powernap efter jobbet, sen ett gympass som räddade kvällen.. men nu är jag aspigg och på topp istället när jag egentligen borde sova snart. Fail?

Tack själv för helgen! Och alla andra som var med! :yoparty
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top