Hur svårt kan det vara att hitta nån att ligga med? Så länge du inte ser ut som Quasimodo så borde det inte vara några problem!
Tyvärr ser inte verkligheten ut så för män.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur svårt kan det vara att hitta nån att ligga med? Så länge du inte ser ut som Quasimodo så borde det inte vara några problem!
Nu e du gnällig bara för du inte lyssnar på mina tips. :färjanBah, klart du säger så, du är ju chey!
:munk/10mån![]()
Bah, klart du säger så, du är ju chey!
:munk/10mån![]()
Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.
Det är ju fortfarande imorgon?
Men herregud, så jävla svårt kan det väl inte vara!! Finns ju för fan knullkontakt punkt se om det verkligen krisar! Nu snackar jag inte om förhållande, vill ni bara ligga kan det fan inte vara så svårt. O SJP, testat att inte supa dig asblagad när du går ut? Kan ju vara värt att testa om du får ligga som belöning.Fast oas bor du på Åland, finns väl inte så mycket o välja på där.
Kanske redan legat med alla?
![]()
Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.
Men herregud, så jävla svårt kan det väl inte vara!! Finns ju för fan knullkontakt punkt se om det verkligen krisar! Nu snackar jag inte om förhållande, vill ni bara ligga kan det fan inte vara så svårt. O SJP, testat att inte supa dig asblagad när du går ut? Kan ju vara värt att testa om du får ligga som belöning.Fast oas bor du på Åland, finns väl inte så mycket o välja på där.
![]()
DU!!! Det där är självvalt!! Jag hade LÄTT kunnat fixa någon som du kan ligga med.:knowsasecret
Självvalt och självvalt.. Han måste ju ha lite stil och klass!
Alltså, nu pratar vi ligg. Snoppar känner inte skillnad på stil och klass. O nej, du hade inte tackat nej till denna person. Redan sett att du var sugen.Säger INGET mer!!
Va? Sugen på fyllan, eller SUGEN?![]()
Är det någon skillnad? Det hade iaf blivit boomshackalackaboomboom om det inte funnits folk runt omkring.![]()
Neh det vägrar jag tro på, du gör kanske bara bättre val än hon jag släpade hem sist.Jag är tjej, och har varut nunna betydligt längre. Ser väl antagligen ut som ett träsktroll.
O SJP, testat att inte supa dig asblagad när du går ut? Kan ju vara värt att testa om du får ligga som belöning.Fast oas bor du på Åland, finns väl inte så mycket o välja på där.
![]()
Ja, jag är inte alls lika kräsen på fyllan..
Men jag har absolut ingen aning om vem du syftar på nu, faktiskt!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |