Singeltråden

Chips känns bra idag, i övermorgon har jag gått upp 10 kg och fått finnar....

Du klagar på att det bara går utför.
Då är det väl positivt att gå upp?
Toppa det med finnarna (det är ett trevligt folk) så är du välkommen i gladtråden.
Vassegosåmycket för tipsen.

Toppa det med finnarna (det är ett trevligt folk) så är du välkommen i gladtråden.

Jag är redan 1/4 finne, även utan chipsen.

Ja, det går stadigt utför, och idag tog priset. Känner mig inte redo att prata om det, det har tagit alldeles för hårt.

Jag ser det roliga i ditt inlägg, men är alldeles för nere för att verkligen ta åt mig, även om det faktiskt hjälpte en del.

Nu är jag inte gräsänkling så jag måste omedelbart lämna tråden.

Äh, singeltråden är ju bevisligen inte enbart för singlar:)

Nästan alla singlar i kompiskretsen har gått in i nya förhållanden nu, plötsligt blev det ett jävla tjat om när jag ska hitta en ny :död (och om jag håller kontakten med exet, precis som om där fanns något att hämta :rofl)

Jag ser det roliga i ditt inlägg, men är alldeles för nere för att verkligen ta åt mig, även om det faktiskt hjälpte en del.

Det var trist att höra, men jag brukar tänka som så att om några decennier ligger man ändå och ruttnar i en träsarkofag ett par meter ner i dyngan. Eller hur man nu gör sig kvitt döingar då.

Hur som helst så brukar faktiskt de flesta problem blekna och kännas triviala vid den tanken.

En annan tanke är att oavsett problem så har man till dags dato åtminstonde till skillnad från en del olyckliga satar en någorlunda fungerande hjärna, två armar, två ben och ett rövhål att stoltsera med jämte en del andra hyfsat fungerande organ. Oavsett problem så är alltså livet en högst temporär fas och är man då välsignad med en fungerande organism så har man under denna fas dragit lite av en jackpot. Se där så bra du nog känner dig redan, nu när farbror Ziip har satt perspektiv på det hela.

Känner du på dej att det här bara är en tillfällig svacka så vet du att det ljusnar snart.
Ser du inget ljus i slutet av tunneln så är det dags att snacka med någon.
Antidepp ska du inte vara rädd för om det gått för långt. Hellre grå dimma än kompakt mörker.

Skickar dej en :krama tills vidare.

Dessvärre är det kompakt mörker, med undantag från vissa gråzoner, sedan 06.

Dessvärre är det kompakt mörker, med undantag från vissa gråzoner, sedan 06.

Själv trillade jag ner i smutsen back in -96. Det var en pärs och höll på att kosta skallen :-( På den tiden var det inte så lätt att hitta bra information heller och tillståndet ansågs fortfarande tabu/suspekt. Det är ingen angenäm upplevelse och tog mycket tid att ta sig upp, men det går, även om man inte blir riktigt som förr.

Själv trillade jag ner i smutsen back in -96. Det var en pärs och höll på att kosta skallen :-( På den tiden var det inte så lätt att hitta bra information heller och tillståndet ansågs fortfarande tabu/suspekt. Det är ingen angenäm upplevelse och tog mycket tid att ta sig upp, men det går, även om man inte blir riktigt som förr.
Sedan kanske det inte hade varit helt konstruktivt att bli som förr, eftersom att man då antagligen åker dit på det igen. Man blir en erfarenhet rikare efter en sån resa.

Sedan kanske det inte hade varit helt konstruktivt att bli som förr, eftersom att man då antagligen åker dit på det igen. Man blir en erfarenhet rikare efter en sån resa.

True! Numera är man extremt noga med att inte prioritera ner sig själv till förmån för andras krav och önskemål. Man gör det man mår bra av och säger nej till resten. Dessutom kan man nu reagera i tid när kroppen börjar säga ifrån på ett annat vis. Man tar inte längre välmående som en självklarhet längre. En nyttig erfarenhet (om än smärtsam) rikare är man helt klart.

hahaha.....tur att alla inte lyssnar på dig då! :D

Rubriken säger inte så mycket. Den är mer ett konstaterande!

Fördelen är att jag avgör vem som är vad

Tillbaka till rubriken

Det är fan inte sant vilket oflyt man har!
Brudar finns det gott om, men lyckas välja att följa med den som INTE vill juffsa varenda gång! :huvet
Det är nästan värre att komma i säng utan att få sig något än att vara helt utan.

Den här torrperioden suger. Måste skaffa mig en KopuleringsKamrat snart :gnissla

Hur svårt kan det vara att hitta nån att ligga med? Så länge du inte ser ut som Quasimodo så borde det inte vara några problem!

Det är fan inte sant vilket oflyt man har!
Brudar finns det gott om, men lyckas välja att följa med den som INTE vill juffsa varenda gång! :huvet
Det är nästan värre att komma i säng utan att få sig något än att vara helt utan.

Den här torrperioden suger. Måste skaffa mig en KopuleringsKamrat snart :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti