Singeltråden

Den här tråden är helt jävla värdelös utan bilder!

Kom och säg hej till mig på onsdag, har BC möte i stönholm då. Har inte mycket tid mellan mötet och flyget men hinner nog säga hej o ge dig en kram. :)

Kom och säg hej till mig på onsdag, har BC möte i stönholm då. Har inte mycket tid mellan mötet och flyget men hinner nog säga hej o ge dig en kram. :)

Hmmm, får jag ligga då?

får du väl fråga den du brukar ligga med...... :D

Äh du vet, en sån här kille är ju aldrig i samma säng 2 ggr...

Man blir ju utslängd efter en gång liksom. ;)

Äh du vet, en sån här kille är ju aldrig i samma säng 2 ggr...

Man blir ju utslängd efter en gång liksom. ;)

Kan tänka mig det, eftersom du fråga om ligga när jag skrev att jag inte hade tid. :oneminuteman :D

Kan tänka mig det, eftersom du fråga om ligga när jag skrev att jag inte hade tid. :oneminuteman :D

När går planet då? Jag har en kollega på jobbet från 10 till runt 16-16:30.

När går planet då? Jag har en kollega på jobbet från 10 till runt 16-16:30.

Jag är inte klar innan 17 iaf. Kan meddela dig på ansiktsboken när flyget går, kommer inte ihåg just nu. Men vi ska vara i Älvsjö o jag ska till Bromma. Vet i fan hur lång tid det tar att ta sig från hotellet till flygplatsen. Tror flyget gick vid 19.

Jag är inte klar innan 17 iaf. Kan meddela dig på ansiktsboken när flyget går, kommer inte ihåg just nu. Men vi ska vara i Älvsjö o jag ska till Bromma. Vet i fan hur lång tid det tar att ta sig från hotellet till flygplatsen. Tror flyget gick vid 19.

Ok, vi får se hur det urartar alltså.

Ingen som är singel i kväll? Eller dog hela tråden för att Money och Ricken bokade en kramdejt?

Jag är singel så det förslår..
5 timmars sömn på 2 dygn sätter sina spår..

Råkade nog kalla en väldigt kort tjej i toalettkön för ponny av någon anledning.

Nåja mina vänner hade ju en jävligt rolig kväll åt det iaf...

jahapp....ännu en sån där underbar helg snart till ända, grabben hos sin mor o fri att göra preciiiiiis vad jag vill...Det regnar, det är kallt, har ingen inspiration, alla bekanta har parat ihop sej....joorå så att näää, jag är inte bitter men lite less kan man ju få vara, annars var det ju lite kul att tråden är 200 sidor :banana

Dejtingsidor är som webshoppar för nulla. Man KAN hitta nån man gillar också, men det är inte så vanligt. Underliv finns att få så man blir helt trött på't dock.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti