oops164
Smed
HA!!!! Nu pratar du alldeles för mycket bajs! Haru redan glömt bort kvällen vi var hos Slowroller och sen drog ut? One word, THAILÄNDSKA!!!!!Eftersom jag var nykter vet jag EXAKT vad du sa och ville göra.
![]()
Det man inte minns gills inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HA!!!! Nu pratar du alldeles för mycket bajs! Haru redan glömt bort kvällen vi var hos Slowroller och sen drog ut? One word, THAILÄNDSKA!!!!!Eftersom jag var nykter vet jag EXAKT vad du sa och ville göra.
![]()
Wieeee![]()
Kom och säg hej till mig på onsdag, har BC möte i stönholm då. Har inte mycket tid mellan mötet och flyget men hinner nog säga hej o ge dig en kram.![]()
Vidrigt men kul![]()

Äh du vet, en sån här kille är ju aldrig i samma säng 2 ggr...
Man blir ju utslängd efter en gång liksom.![]()
Äh du vet, flirt flirt flirt...![]()
Kan tänka mig det, flirt flirt flirt...neminuteman
![]()
Get a room!Kan tänka mig det, eftersom du fråga om ligga när jag skrev att jag inte hade tid.neminuteman
![]()
När går planet då? Jag har en kollega på jobbet från 10 till runt 16-16:30.
Jag är inte klar innan 17 iaf. Kan meddela dig på ansiktsboken när flyget går, kommer inte ihåg just nu. Men vi ska vara i Älvsjö o jag ska till Bromma. Vet i fan hur lång tid det tar att ta sig från hotellet till flygplatsen. Tror flyget gick vid 19.
Ingen som är singel i kväll? Eller dog hela tråden för att Money och Ricken bokade en kramdejt?

|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin