Singeltråden

Nu i semestertider kostar de ca 700-800 kr (o passar inte kurstiderna verkar ett dykcenter ta privat lärare när du vill för 1400:-)
Normalt kring 500-700kr

Funderar på att boka upp mig på en som går på kvällen den 19:e

Ok, det var inte så farligt. :)

Ok, jag kan tyvärr inte då. Kör upp i morgon, och klarar jag det blir det åka av och misslyckas jag kommer jag gömma mig under täcket i en månad. :crash

Du får berätta hur kursen va! :tummenupp

Ja den var mycket accosiativ i går,jag var tydligen trött eller full kanske :smasha nä då jag var helt nykter och knasig...idag ska jag fira min födelsedag med att gå ner på stranden vid havet och bara njuta,sen ska vi äta palt..:yoparty Igår kraschade en kompis med sin hoj,men det gick bra,en skadad fot och en smäll i huvet,,...TA DE LUGNT ALLA! Var rädda om er.

Rille,ja du måste nog komma uppåt så jag får vaska av dig lite :tummenupp

Grattis på 22(?)-årsdagen. :)

Tackar, alla söta...gröntroll,pekfinger,bakom ondskan,jeep jeep,och den yra..
Var de ngn mer, nu minns jag inte ...:confused::gnissla
Kontentan=.. jag fyller inte 22...

GRATTISKRAM på dej ZUZZ,
sitter här o blev sugen på o tvätta, men det kan nog vänta nån dag till.....tvättpåsen är inte riktigt full än...:krama

idag ska jag sätta mig å köra 80 mil....här skiner solen ,vette fan om de gör där nere i söder;(

Hade det varit 80mil söderut o man då hamnat i Tokholm så startade man i/kring Skellefte, men Zuzz bor väl en bra bit söder om Tokholm så....

Back