Singeltråden

Här vare frukt och karameller, endast 10kr. Frukt och karameller så länge lagret räcker!!!
Passa på gott folk!! Frukt och karameller !!!!

haha apropå raggningsrepliker inför den kommande helgen.

Tittade precis på en gammal stand up med jim carrey från 91 där han provade lite olika.

Min favorit var att gå med skrevet utskjutet så långt det går och helt enkelt säga: "I couldn´t care less, but my crouch would like to buy you a drink"

Är precis på väg hem ifrån Malung och dansbandsveckan. Grymt skön stämning och jordnära människor! Rekommenderas till alla singlar, bra odds för en massa ragga finnes :brynad

Tudilu! Förklaring bostadsort= Bor i Hälsingland södra delen, född i Luleå.Har varit på semester hemma i Luleå,åkt 80 mil söderut och hamnar i min nuvarande bostadsort i hälsingland.
Kryakram till dig Swisch inte kul med värk..
Pissdatorn är nu kaputt,och jag våldgästar min kompis och använder hennes,måste inhandla en ny :mad:
Men man kan ju se det från den ljusa sidan med :banana kul med en ny!

Tudilu! Förklaring bostadsort= Bor i Hälsingland södra delen, född i Luleå.Har varit på semester hemma i Luleå,åkt 80 mil söderut och hamnar i min nuvarande bostadsort i hälsingland.
Kryakram till dig Swisch inte kul med värk..
Pissdatorn är nu kaputt,och jag våldgästar min kompis och använder hennes,måste inhandla en ny :mad:
Men man kan ju se det från den ljusa sidan med :banana kul med en ny!
Flytta 80 mil söderut och fortfarande bo i Lapp.....sorry Norrland. Jisses va avlångt det här landet e. Flyttar jag 80 mil söderut hamnar jag i Düsseldorf....fast jag tror inte jag vill det..

Ja inte mitt fel att landet är avlångt:gnissla hade gärna hamnat i ett annat land,söderut då!

Ngn datakunnig här?:rolleyes: Är intelPentium en värdelös processor,eller är den acceptabel till en som bara anv den till surf och lite film??Eller är Amd bättre i prisklass 4-5000? Tips ngn???:Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman