Singeltråden

Låter som att jag skall börja rekomendera alla singelbrudar att resa till storbrittanien i en ansträngning att få mig själv verka snyggare. :tummenupp

Du menar att du bjuder de på resan och du kommer självklart vara på plats ? När åker vi ?

Du menar att du bjuder de på resan och du kommer självklart vara på plats ? När åker vi ?

Låter som en lysande idé! :tummenupp

Tyvärr så fick jag ingen jäkla övertidsersättning utbetald den här månaden (igen), så just den här semestern får jag nog sitta på sofflocket och försöka plocka dem när de kliver av flyget på hemmafronten. :(

Jag kan tipsa om en grupp på facebook. Svensk dansk singelgrupp. Kommer bli party i köpenhamn den 7e Juli. För dom som är sugna är det bara att joina :D

Jaha det ser ut som man är ledig på midsommar iår ... .första gången på .. .jag vet inte hur länge.
Vad gör man på midsommar ? Det verkar som de flesta i min bekantskaps krets redan är bokade på parmidagar o annat skit.
hmmm senaste lediga midsommar var det prefekt sommarväder, så då körde man båge på kvällen som en tok :D
13.3 mil på 44min. (bågen ja hade då toppade bara 210 sååå ... var hyffsat nära varvstopp den sträckan )

Men att leka självmordbombare på båge igen har jag inte riktigt lust med.
Så vad gör man??

Stick till nån camping långt utanför stan - håll dig halvnykter o städad så länge som möjligt.

Brudarna är helt galna då för dom tror dom hittar sin drömprins - uppge falskt namn,meriter(raketproffessor,dödsrik,apple chef,arvtagare),gänga midsommarafton,gänga midsommardagen - åk sen hem.

Köp ett billigt tält så du kan lämna det me "frun" kvar o dra innan hon vaknar:hihi

No probs

Välj campingplats me omsorg - kan vara ganska stökigt på en del:död

Jag känner mig helt tappad, jobbat helt sjuka tider denna veckan. Tydligen är det midsommar nästa helg. Har jag helt missat. Inget planerat heller, så jag får väl roséa med mig själv på Harlösas utsiktspunkt. :D

Stick till nån camping långt utanför stan - håll dig halvnykter o städad så länge som möjligt.

Brudarna är helt galna då för dom tror dom hittar sin drömprins - uppge falskt namn,meriter(raketproffessor,dödsrik,apple chef,arvtagare),gänga midsommarafton,gänga midsommardagen - åk sen hem.

Köp ett billigt tält så du kan lämna det me "frun" kvar o dra innan hon vaknar:hihi

No probs

Välj campingplats me omsorg - kan vara ganska stökigt på en del:död

Du har kört singelbulten förr hörs det.. Bästa tiden? :)

Jag känner mig helt tappad, jobbat helt sjuka tider denna veckan. Tydligen är det midsommar nästa helg. Har jag helt missat. Inget planerat heller, så jag får väl roséa med mig själv på Harlösas utsiktspunkt. :D

Du är väl Malmöit numera? Midsommar är väl inget speciellt egentligen.

Du är väl Malmöit numera? Midsommar är väl inget speciellt egentligen.

Nej, fått en lägenhet i Lund, men mellanlandar hos päronen i 3 veckor tills jag får tillgång till den.. Jo, jag älskar midsommar... Den enda högtiden jag gillar.

Nej, fått en lägenhet i Lund, men mellanlandar hos päronen i 3 veckor tills jag får tillgång till den.. Jo, jag älskar midsommar... Den enda högtiden jag gillar.

Sitter du och slaskar i dig sill också? :lol

Du har kört singelbulten förr hörs det.. Bästa tiden? :)

Jo det är proffsråd - fick det av en gammal kärring när jag fiska:3freak

Nästa höjdpunkt var nån gång i mitten på semestern - då har familjerna varit ute o visat fornminnen,gästgårdar,naturstråk och så för den totalt ointresserade Julia 17 - i två,tre veckor me mamma,pappa osv :3freak

Då dyker man upp som en räddande ängel i tristressen:hihi

:rofl

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2