Singeltråden

FAn va charmig du är:tungan:krama

haha, ja kommer du ska jag ragga på dig. Utan att tveka.

De är faktiskt så att jag har släkting utanför malung, och vi tillbringar lördagen iallafall i malung på diverse uteställen och tält. Har aldrig varit på dansbanorna :D Men de är klart kommer du så ska jag fanemaj ha en svängom med dig.

Jag bor mittemot en gynmasieskola,bara älven som flyter förbi emellan..nice att se när de tar studenten så nära,riggar kameror just nu ser jag...

Jag kan se framför mig att zuzz har riggat kameror så hon har något och titta på hela helgen :)

Då var jag här igen. Tråden känns lite som en sådan där såpa på TV:n som aldrig tar slut. Missar man ett par avsnitt så märker man inte ens det. :hihi

Måste du skrika ut de över detta öppna forumet? Folk kan ju tro att jag dansar :D Jo de är den veckan jag ska dit ;). Men jag dansar inte så mycket. Vad jag kommer ihåg från de 2 föregående åren.
Men för h-e Rille... Jag hoppas inte du menar allvar..:död

Jamen det hade väl varit tråkigt om tråden var stängd pga att alla skaffat sig en partner.eller :va :rolleyes:

Nu är jag hemma från England igen! :banana

FY FAN vad engelskmän är fula, mycket fulare än jag trodde de skulle vara! Av jättemånga tusen killar jag såg var 3 snygga. Dåliga odds!

Låter som att jag skall börja rekomendera alla singelbrudar att resa till storbrittanien i en ansträngning att få mig själv verka snyggare. :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti