Singeltråden

Är alla ute och dejtar, eftersom här är så dåligt tryck? Nu är det ju inte ens hojväder längre... :död

Jag dejtade sagda tjej (lite tidigare i tråden) två gånger men det klickade liksom inte. Kul att dejta iof. :)

Men personligen vettefan om det blir så vidare bra när man letar febrilt efter nån. Har haft bättre tur när det bara händer så att säga.

Man borde vardagsragga mera, det är ju lite sport iaf! :yoparty

Är alla ute och dejtar, eftersom här är så dåligt tryck? Nu är det ju inte ens hojväder längre... :död

i wish! Nä man jobbar o sen jobbar man lite mer för att man inte har nån dejt o är singel o pga att man jobbar träffar man inte nån att dejta så då jobbar man mer ..... Damn squirrel wheel! :död

Nej, leta ska man inte göra. :tungan

Och det där ekorrhjulet får du göra något åt, dizzy. :)

Håller med swish, De är mycket skönare när det bara faller på en,utan att man letat.....;)

Dizzy: jobba inte så mycket :D

Jag fick ligga som fan i lördags, o så blev jag tagen bakifrån så hårt så jag stukade handleden.

Det måste väl vara värt några bonuspoäng?!

Jag ska till England nästa helg. Männen där har en tendens att inte vara något att hänga i granen, men hoppas kan man ju alltid! :D

Jag ska till England nästa helg. Männen där har en tendens att inte vara något att hänga i granen, men hoppas kan man ju alltid! :D

Många där har stora, röda, utstående öron och tänder som verkar ha kastats in i käften. Men dom kan ju vara trevliga ändå. Det värsta är maten. Stanna inte för länge för då sväller du upp likt en Michelingumma och får springa på löpbandet hela sommaren och äta salladsblad medan dina kompisar kör hoj och äter glass. :tungan

Ska ju bara vara där fre-mån. :tungan

Och jag är högst medveten om att de brukar vara fula. :)

Många där har stora, röda, utstående öron och tänder som verkar ha kastats in i käften. Men dom kan ju vara trevliga ändå. Det värsta är maten. Stanna inte för länge för då sväller du upp likt en Michelingumma och får springa på löpbandet hela sommaren och äta salladsblad medan dina kompisar kör hoj och äter glass. :tungan

Jag fick ligga som fan i lördags, o så blev jag tagen bakifrån så hårt så jag stukade handleden.

Hoppas jag inte ställer en dum fråga, så du ta illa upp.
Men nu måste jag fråga... Måste missat något.
Blev tagen bakifrån?? Gay?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...