Singeltråden

Jag verkligen hatar folk som måste kalla varandra för älskling, verbalt, bland folk. Jag gillar inte heller när folk är puttenuttiga mot mig. Folk som skriver på dejtingsidor och börjar med "hej sötis" eller "hej sexy" eller liknande åker i soptunnan direkt. Jag tycker det känns smörigt, och faller inte för sådan smörja alls.
Har en kompis som nyss förlovat sig, och hon bara MÅSTE titulera sin kille som "min fästman" överallt, hela tiden. Hur gammal är hon? 50? :3freak

You wan´t it rough allså? :brynad

Sånt där är lite intressant, har diskuterat det med den kommande dejten.
Så då kan jag ju lika gärna fråga i den här tråden, vad ogillar ni att bli kallade? Killar som tjejer.

Allt som innefattar "plutt" "snutt" och dylika saker får jag diabetes av.

Gubben eller gubbar gillar jag inte.. Som "Nämen lilla gubben då" eller "Nu tar vi ett sista ryck gubbar" ... Av någon anledning skär sig det något enormt i mig.. Eller gjorde iaf förr, nu bryr jag mig inte så värst vad folk väljer att kalla mig. Oavsett om det är turkjävel, gullenusseplutt eller något annat allmänt fantasilöst. :) Eller för den delen såndär bebispråkspratare eller sånt.
Vill de se ut som puckon är det helt fritt fram. :D

Jag KAN skjutsa, har skjutsat många som är både betydligt längre och tyngre än mig, men jag gillar det inte alls. Allt människan gör där bak märks så tydligt, och hojen blir sjukt understyrd med en sådan kluns där bak.

Hehe, jag trodde inte att du inte kunde heller. ;) Jag är bara dryg.

Ang smeknamn så kallade jag min första seriösa för rugguggla. De höll inte så jättelänge

Jag KAN skjutsa, har skjutsat många som är både betydligt längre och tyngre än mig, men jag gillar det inte alls. Allt människan gör där bak märks så tydligt, och hojen blir sjukt understyrd med en sådan kluns där bak.

Tycker det går hur bra som hellst att skjutsa.
Blir lite kursstabilare med mer vikt på så man kan kasta in i kurvurna utan att få styrvobbel så lätt, så kan man använda gasen lite till.
Dom som åker med är inte alltid lika nöjda... :gnissla

Fast det är ju sällan någon som åker som är större än mig då förståss. :)

Jag kallar en tjej vid hennes namn när jag menar det jag ska säga mer än vid vardagliga saker.
Det låter mera..riktigt då. :)

Ingen som kallat sin tjej för slemvecket eller något annat vackert? :gnissla

Ja visst blir de mer seriöst när man använder en förnamn, tyvärr gör jag de mer ofta jag när jag är sur på killen :P använder jag både för och efternamn så är de bäst att börja springa för då är man förbannad :hihi

Men ofta har ju alla någon smeknamn ju så blir att man säger de annars få dom ett smeknamn från mig som jag anser passar dom som ingen annan blivit kallad för.

Ja visst blir de mer seriöst när man använder en förnamn, tyvärr gör jag de mer ofta jag när jag är sur på killen :P använder jag både för och efternamn så är de bäst att börja springa för då är man förbannad :hihi

Men ofta har ju alla någon smeknamn ju så blir att man säger de annars få dom ett smeknamn från mig som jag anser passar dom som ingen annan blivit kallad för.

Jag har aldrig någonsin haft ett smeknamn :( Eller jo min farfar kallar mej ibland för Linte men det är ytterst sällan och bara han som säger.

Vadå råkar du ut för samma sak efter 5e gången? :P Verkar snarare som jag lockar fram "måstehadetdärreaplagget" känslor. -ITS MINE! MINE MINE MINE MINE AAAAALLL MINE... :dummer

Känner min nästan lite som ringen i Sagan om ringen. Its mine, my precious, all mine...

Att folk kallar dig söt är för du är liten barnrumpa. Söta lilla Glenn! :D :D :tungan

Jag verkligen hatar folk som måste kalla varandra för älskling, verbalt, bland folk. Jag gillar inte heller när folk är puttenuttiga mot mig. Folk som skriver på dejtingsidor och börjar med "hej sötis" eller "hej sexy" eller liknande åker i soptunnan direkt. Jag tycker det känns smörigt, och faller inte för sådan smörja alls.
Har en kompis som nyss förlovat sig, och hon bara MÅSTE titulera sin kille som "min fästman" överallt, hela tiden. Hur gammal är hon? 50? :3freak

Hey, sexy, hur é läget :brynad

Hörrru ÄLSKLING! swishar du förbi affären på hemvägen o köper ett par liter mjölk så är du en Sötis.....så kan vi ju sexa sen om du vill "blink" blink"
Mvh. Din brummelibrum brum björn :krama

Heej alla snuttepluttsötisgubbar och gummor.här sitter nu en nerkyld ont i röven vrålhungrig qvinna,efter en tur bakpå hoj.Kul va de iallafall......Ciao från lilltuttan,som min pappa faktiskt kan säga än i dag åt mig,(iallafall efter några glas...)

Måste man automatiskt gilla hårda tag då? :confused::tungan

Javisst! Det är ju helt naturligt att visualisera sig en dieseldoftande truckerbrud med halvt uppknäppt skjorta och blottad klyfta, avklippta och fransiga jeansshorts och skallerormsboots närma sig sitt värnlösa sexoffer med sitt fälgkors. Ur den rödmålade munnen med den vippande tandpetaren hörs med kåthes stämma.

-Nu tar du mig hårt, baby! Ge mig hårdare än en rad kolvar på fullgas, annars får du smaka fälgkorset mellan ögonen.

Detta är absolut inga fördomar, utan ren fakta hämtad från min vridna hjärna, ha ha :tungan

Javisst! Det är ju helt naturligt att visualisera sig en dieseldoftande truckerbrud med halvt uppknäppt skjorta och blottad klyfta, avklippta och fransiga jeansshorts och skallerormsboots närma sig sitt värnlösa sexoffer med sitt fälgkors. Ur den rödmålade munnen med den vippande tandpetaren hörs med kåthes stämma.

-Nu tar du mig hårt, baby! Ge mig hårdare än en rad kolvar på fullgas, annars får du smaka fälgkorset mellan ögonen.

Detta är absolut inga fördomar, utan ren fakta hämtad från min vridna hjärna, ha ha :tungan

Av någon konstig anledning är min visualisering en fruktansvärt het brud också. Alltså typ snyggaste bruden man nånsin sett.

Jag har träffat många lastbilschaffisar i mina dar. Heta brudar är definitivt inte överrepresenterade.

Av någon konstig anledning är min visualisering en fruktansvärt het brud också. Alltså typ snyggaste bruden man nånsin sett.

Jag har träffat många lastbilschaffisar i mina dar. Heta brudar är definitivt inte överrepresenterade.

Näe, men ett par träffar jag faktiskt nogorlunda regelbundet.

(:tuttar)

Näe, men ett par träffar jag faktiskt nogorlunda regelbundet.

(:tuttar)

Ja jag träffade på en för något år sen i jobbet där både jag och kollegan hajade till :P Sen dess är det nästan bråk om vem som ska åka till den kunden med förhoppningen att det är hon igen :P
Änsålänge går det dåligt :(

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...