Singeltråden

Nu ska jag tydligen ut o promenera, fan,,,nu när de börjar bli intressant jaja, I will be back, just in time.....See ya:tungan

Nu ska jag tydligen ut o promenera, fan,,,nu när de börjar bli intressant jaja, I will be back, just in time.....See ya:tungan

Tydligen??! Sitter du på anstalt?

Hårig som en gorilla och kallas för grizzly av kollegorna. Men de är inte för håret. De är för mina kramar på fyllan. Jag som aldrig kramar nån.

Ha ha, fullt med gamla smörklickar och tuggummin i brösthåret, sedan kräftfesten i höstas.

Jaså, kramar du folk i fördärvet när du är på lyset? Då lämnar du ett spår av kramade offer efter dig, med ryggskott, nackspärr och en kladd dynga i brallan. :lol

Ha ha, fullt med gamla smörklickar och tuggummin i brösthåret, sedan kräftfesten i höstas.

Jaså, kramar du folk i fördärvet när du är på lyset? Då lämnar du ett spår av kramade offer efter dig, med ryggskott, nackspärr och en kladd dynga i brallan. :lol

Haha jag har faktiskt en dusch. =). Så brukar tvätta av sviden så ofta jag kan. Funderade på en brazilianvax när jag kommit lite i form, de är litta varmt i björndräkten.

Jo de säger att jag blir kramgo av sprit, så de brukar kunna bli en och annan bland folk man känner haha. =). Trycker skiten ur dem varje gång.

Men du skrev ju det tidigare för nån dag sen....:va

Nähä du, jag skrev inte "ny" fikad bara att jag fikat både på det ena o andra sättet, men det var onödigt länge sedan, nå..... Är vi i fas nu ??

Förresten är det ngn som ska ha:fika här så måste ni ha skäggstubb och hår på bröstet:rock

VÄLKOMMEN :kär

Dessa herrar bor ju väldans långt ifrån, här i Skåneland. Du hade haft det bättre om du bott 15 minuter från Eslöv :banana

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul