Singeltråden

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
OMG ja har nu smsat med en av tjejerna från igår i snart ett dygn å vi har snackat på skype å sånt!
Ska träffa hon i morgon om ja får tbx nyklarna till hojen!
Mina föreldrar tog dom sen dom såg nån film från mig:huvet
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Är detta en seriös sida eller äre bara skojj..........:7peta

Den kunde nog varit seriös om det inte varit för att det är väldigt ojämn könsfördelning här :p

Så den har istället övergått till raggningstipstråden. Tyvärr är det tydligen just nu moppetjejer det handlar om :död
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Den kunde nog varit seriös om det inte varit för att det är väldigt ojämn könsfördelning här :p

Så den har istället övergått till raggningstipstråden. Tyvärr är det tydligen just nu moppetjejer det handlar om :död
Dom är heta! Du kan få naken bilder om du är snäll!!!
 

tkdrille

Guest
OMG ja har nu smsat med en av tjejerna från igår i snart ett dygn å vi har snackat på skype å sånt!
Ska träffa hon i morgon om ja får tbx nyklarna till hojen!
Mina föreldrar tog dom sen dom såg nån film från mig:huvet

Men sluta nu jag får ju ont i hela kroppen när jag läste hur exalterad du är. Och sen inte får köra för dina föräldrar

:rofl
 

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Ort
på landet
Hoj
Yamaha fzr 600
Jaha ja! Nä ja tänkte ba kolla lite, är så uttråkad på datesidor,bara en massa jävla dårar eller gifta som vill ha ONS eller nåt.......Finns det verkligen ingen rejäl kille som har både iq och eq OCH hoj :kär

ps.lite fakta om mig..jag är över 16 år,men min hoj ligger bara på 600cc ..va är ja då..skulle va rätt skoj att bli kallad moppechey :rolleyes::tungan
 

tkdrille

Guest
Jaha ja! Nä ja tänkte ba kolla lite, är så uttråkad på datesidor,bara en massa jävla dårar eller gifta som vill ha ONS eller nåt.......Finns det verkligen ingen rejäl kille som har både iq och eq OCH hoj :kär

ps.lite fakta om mig..jag är över 16 år,men min hoj ligger bara på 600cc ..va är ja då..skulle va rätt skoj att bli kallad moppechey :rolleyes::tungan

Jag är rejäl och snäll.
 

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Ort
på landet
Hoj
Yamaha fzr 600
Händig karl....nice! Jag började ö-köra förra sommaren ..eg skulle jag vilja ha en annan hojmodell,var nog inge bra att börja med den jag har..Men jag va så envis å skulle ha den fast andra sa åt mig ta en annan med mer upprätt körstil.

Det första jag gjorde med den var att tappa den..sen har jag tippat 3 ggr, jag når inte ner som jag ska,plus att den gick dåligt på låg varv..men nu har jag originaldämparn på för besiktningen så nu går den mycket bättre.........Killen jag köpte den av hade nog inte ställt in den...

Uppriktigt sagt så tycker jag det är skönt att sitta bakpå oxå.....bara släppa och följa med..:hihi
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jaha ja! Nä ja tänkte ba kolla lite, är så uttråkad på datesidor,bara en massa jävla dårar eller gifta som vill ha ONS eller nåt.......Finns det verkligen ingen rejäl kille som har både iq och eq OCH hoj :kär

ps.lite fakta om mig..jag är över 16 år,men min hoj ligger bara på 600cc ..va är ja då..skulle va rätt skoj att bli kallad moppechey :rolleyes::tungan

IQ? Är det tillräckligt med ett IQ på 128? :gnissla
 

tkdrille

Guest
Händig karl....nice! Jag började ö-köra förra sommaren ..eg skulle jag vilja ha en annan hojmodell,var nog inge bra att börja med den jag har..Men jag va så envis å skulle ha den fast andra sa åt mig ta en annan med mer upprätt körstil.

Det första jag gjorde med den var att tappa den..sen har jag tippat 3 ggr, jag når inte ner som jag ska,plus att den gick dåligt på låg varv..men nu har jag originaldämparn på för besiktningen så nu går den mycket bättre.........Killen jag köpte den av hade nog inte ställt in den...

Uppriktigt sagt så tycker jag det är skönt att sitta bakpå oxå.....bara släppa och följa med..:hihi
Sånt lär man sig efterhand :). Var i landet bor du då?
 

tivolit

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Ort
Falun
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Jag dricker diesel, svettas blod och andas nitro. Jag plöjer mina åkrar med min Boss Hoss och hämtar tidningen med min dragster
 

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Ort
på landet
Hoj
Yamaha fzr 600
Jag bor i Hälsingland.inte många härifrån kanske...som vanligt;( jo man lär sig...nu väntar jag på att han ska komma hem till mig..Han ska besiktas nu i maj..Har haft den i klubbens garage.......men det funkar ju inte 3 mil härifrån...:mad:
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top