Singeltråden

Jag är på sida 6....:mad:

Kort sammanfattning:

Alla vill ligga, men ingen vill ta ansvar för det som kan följa den handlingen.
Dom som faktiskt vill ha något mer än bara ett ligg, ja där har jag ingen kommentar för jag tror inte det har hänt än...

WTF varför bara ta en godis när man kan få hela påsen :va .........
Kort sammanfattning:

Dom som faktiskt vill ha något mer än bara ett ligg, ja där har jag ingen kommentar för jag tror inte det har hänt än...

Kort sammanfattning:

Finns ett rätt skoj bibelcitat jag kunnat dra till med nu, men naeh. :fakta

WTF varför bara ta en godis när man kan få hela påsen :va .........

Det kan ju vara så att godispåsen är som en gott och blandat, där bara saltlakritsen är nåt att ha. Men då är det ju bättre att hitta en vettig godispåse.

Jag tycker att det är jävligt tråkigt att en del av er är här bara för att ta plats...
Det förstör chanserna och stämningen i tråden för oss andra som faktiskt har ett motiv att vara här.

Jag tycker att ni ska skämmas och ta en riktig funderare på vad för slags människor ni är egentligen!!

Jamen absolut, mycke saltlakrits och choklad, problemet är ju bara att hitta den jävla påsen,alltid ska de va nån sur eller stenhård sliskig sak med........jaja man får inte va så kräsen,det finns kanske inga såna påsar ,nej det vägrar jag tro....men det är svårt att hitta den speciella blandningen ...:fakta
Finns ett rätt skoj bibelcitat jag kunnat dra till med nu, men naeh. :fakta

Det kan ju vara så att godispåsen är som en gott och blandat, där bara saltlakritsen är nåt att ha. Men då är det ju bättre att hitta en vettig godispåse.

Jag har en hel Bacardi melon osprättad...så får det bli......ibland förvånar jag mig själv :va

Jag tycker att det är jävligt tråkigt att en del av er är här bara för att ta plats...
Det förstör chanserna och stämningen i tråden för oss andra som faktiskt har ett motiv att vara här.

Jag tycker att ni ska skämmas och ta en riktig funderare på vad för slags människor ni är egentligen!!

Jag är ett riktigt urskogstroll. :yoparty

Jamen absolut, mycke saltlakrits och choklad, problemet är ju bara att hitta den jävla påsen,alltid ska de va nån sur eller stenhård sliskig sak med........jaja man får inte va så kräsen,det finns kanske inga såna påsar ,nej det vägrar jag tro....men det är svårt att hitta den speciella blandningen ...:fakta

Eh, ursäkta nu lite här, saltlakrits & choklad?? :va

Är

är här av rätt anledning men vill jag ha nått får jag ju bli bög och elak

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...