Singeltråden

Till och med när jag druckit så har jag lite krav. Även om jag inte är ett kap. Så tyckte jag att den som krängde sig på mig inte var värd att följa med.

Så hon som satt bredvid rädda mig med såklart.

Mjo, lite grann så, men ibland får jag för mig att vara obotlig perfektionist. :näsblod

:banana

Nästa gång Malmö? Lund? Hässleholm? (det där sista var lite av ett skämt) :D

HAHAHA. =). Jag kan hänga med var ni än tar men bara vi har lite framförhållning =). Harrys i hässleholm sägs vara litet. När man bor sådär nära så går man inte ens dit det är verkligen ILLA

Du får flytta ner till blåshålet

Hmm, flytta från ett blåshål till ett annat. Skall ju vara för singlarnas skull då.
Men....tänk om det blir så att man inte är singel så länge. Då har man ju flyttat i onödan.
Eller.... Inte. :hihi

:D :D :D det var ju inte som om hon kom o gick direkt i heller, utan var med oss större delen av kvällen..... :D :D salongsberusad my ass..... :D :D

Hur fasen lyckas ni supa bort minnet?
Det är ju helt fullkomligt omöjligt att dricka sig full på krog i Sverige. Är ju fruktansvärt hårda på att inte sälja sprit åt berusade. Till och med så att jag blivit nekad en öl fast jag varit 100% nykter för att jag sett för borta ut, vafan jag är vilsen skärgårdsbo, inte full! :gnissla :va:hihi

Hur fasen lyckas ni supa bort minnet?
Det är ju helt fullkomligt omöjligt att dricka sig full på krog i Sverige. Fruktansvärt hårda på att inte sälja sprit åt berusade. Till och med så att jag blivit nekad en öl fast jag varit 100% nykter för att jag sett för borta ut, vafan jag är vilsen skärgårdsbo, inte full! :gnissla :va

Vi har uppfunnit något som kallas förfest. :banana

Hihi vi kan konsten att föra oss.....och när vi sluddrar tror vakterna bara att vi är danskar ju. :fyllisar

Ajsi, sånt har man aldrig fått lära sig. Här brukar det räcka att man har godtagbar valuta& kan resa ett finger mer eller mindre.

Sånt där som vem man får och inte får sälja till kan man ju inte haka upp sig på när man kan tjäna pengar...:)

Last edited:
Hoppsan. :3freak Det var nog bara min kropp som var på Harry's. Hjärnan höll nog hus någon annanstans den kvällen. :gnissla

Fan, varför missade jag den här kvällen för?:D Hördu palle, när ska vi dricka öl egentligen?:7peta

Man kanske skulle åka och hälsa på gamla vännerna i skåne då de verka vara mer saker igång där än här:gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman