Singeltråden

Don´t even go there.... :gnissla

Allt jag säger är att många av tjejerna i den här tråden verkar vara hästtjejer.... Sambandet verkar också vara att män inte kan mäta upp sig mot en bra dag med hästen... :gnissla
(jag antar att t.o.m personer med tourettes skulle tycka att jag gick för långt nu...)

Allt jag säger är att många av tjejerna i den här tråden verkar vara hästtjejer.... Sambandet verkar också vara att män inte kan mäta upp sig mot en bra dag med hästen... :gnissla
(jag antar att t.o.m personer med tourettes skulle tycka att jag gick för långt nu...)

Men.. Det är väl bra..

Hästen när de vill ha sig en riktig körtur å karln när de vill ha sig en riktig åktur... :arsele:tuttar :knullamotettträd

Lite inne på samma tanke, Det är minst illa att bara fortsätta vara snigel o skita i allt vad dejting heter

Man sugs in mer och mer i ett förhållande, till slut gör man avkall på sånt man lovat sig själv att aldrig göra. När det tar slut (som man aldrig tror det ska :rolleyes: ) så har man hux flux försummat kompisar etc. Egentligen är det väl mest jakten på bäver som är lite ansträngande som singel, annars är det mest fördelar säger jag som just blivit singel efter 4,5år. Ingen som ringer och anser att man ska skynda sig någonstans. Plötsligt kan man umgås som man vill med tjejkompisar utan att få onda ögat. Full som fan kan man också bli om man vill utan en massa gnäll. Nä, fan. Nu blir det till att vara singel ett bra tag oavsett vad som försöker locka in en i buren igen. :hihi

När man är singel får man göra sånt här utan att nån gnäller över att man måste på sjukan efteråt.
Det är frihet för mig. ;)

Äsch, det är ju samma med oss killar som tycker att en bra tur med hojen slår de flesta brudar. :D

Haha! På den första bilden är jag borterst, men benen är väl Lagoms? :tungan

Är väl denna som menas.

View attachment 355031

Den där röven kan du komma med på julafton, så blir farbror glad. Då slipper jag knäcka nötter med en tråkig nötknäckare. Så får du ännu mer träning också. :brynad

Ansträngande? Hur menar du? :va

Undantaget om man har en etablerad KK relation (som oftast ballar ur efter ett tag) så brukar det där musraggandet ofta föregås av en massa jobbigt kontakttagande i former som man (jag) oftast tröttnat på såsom krogbesök, middagar eller annat springande i det offentliga rummet. Det finns såklart andra möjligheter, men att skita där man äter är uteslutet (läs musjakt på arbetsplatsen etc) Vitsen är ju dessutom att det inte ska bli mycket mer än lite härjande i sänghalmen, något som inte alltid landar i god jord.

Undantaget om man har en etablerad KK relation (som oftast ballar ur efter ett tag) så brukar det där musraggandet ofta föregås av en massa jobbigt kontakttagande i former som man (jag) oftast tröttnat på såsom krogbesök, middagar eller annat springande i det offentliga rummet. Det finns såklart andra möjligheter, men att skita där man äter är uteslutet (läs musjakt på arbetsplatsen etc) Vitsen är ju dessutom att det inte ska bli mycket mer än lite härjande i sänghalmen, något som inte alltid landar i god jord.

Jag har nog inte träffat de åtminstone 5 senaste jag haft sex med på puben, ätit middag med dem eller jobbat ihop med dem. :D

Ja, vi är många som är hästtjejer. Har haft 3 hästar, men nu blir det en 'stålhäst' i stället. När man som jag är bortskämd och har BÅDE mc-kille och tillgång till häst, så ser prioriteringen ut så är:
1. Följa med killen på hojen (se citat SwePace) :kär :rock
2. Ridtur, där även killen är med på lånad häst. :yoparty
3. Ridtur, bara hästen och jag. :)
Så snart jag har hojkortet ska jag kolla vad 'Hojtur med killen på egen hoj' kommer i listan. Ny 1:a ? :va

Och när kvällen kommer, inte fan är det kusen jag tar med mig hem... :krama

Jag har nog inte träffat de åtminstone 5 senaste jag haft sex med på puben, ätit middag med dem eller jobbat ihop med dem. :D

Var har du då varit och smutsat runt någonstans?

Ja, vi är många som är hästtjejer. Har haft 3 hästar, men nu blir det en 'stålhäst' i stället. När man som jag är bortskämd och har BÅDE mc-kille och tillgång till häst, så ser prioriteringen ut så är:
1. Följa med killen på hojen (se citat SwePace) :kär :rock
2. Ridtur, där även killen är med på lånad häst. :yoparty
3. Ridtur, bara hästen och jag. :)
Så snart jag har hojkortet ska jag kolla vad 'Hojtur med killen på egen hoj' kommer i listan. Ny 1:a ? :va

Och när kvällen kommer, inte fan är det kusen jag tar med mig hem... :krama

Men hallåååååå, det står ju singeltråden, du är en minoritet här... :7peta

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka