Singeltråden

En ny 250 eller?

Haha, jag pratade om det faktist, men nej, det blir det inte. Min gamla har ju dessutom återhittats av polisen, så den ska väl lagas och återlämnas nån gång under sommaren.
Sedan är det inte säkert att det blir den hojen. Ska provköra på lördag och se om jag gillar den när motorn är igång med. Föredrar ju helt klart ljudet av en vtwin dock. >.< Får väl skaffa en vtwin och byta motor. Hehe.

Tror faktiskt han går ner till en 125a.... om jag får gissa :rofl

Det ska jag väl iofs åxå göra. :D

Den 30 mars ska jag röja runt i hbg. Möjligt jag tar en runda på båten med för att försäkra mig om att de inte är där flickorna gömmer sig.... :D

Allt jag säger är att många av tjejerna i den här tråden verkar vara hästtjejer.... Sambandet verkar också vara att män inte kan mäta upp sig mot en bra dag med hästen... :gnissla
(jag antar att t.o.m personer med tourettes skulle tycka att jag gick för långt nu...)
Du har fattat galoppen... :hihi

Den 30 mars ska jag röja runt i hbg. Möjligt jag tar en runda på båten med för att försäkra mig om att de inte är där flickorna gömmer sig.... :D
Synd att man inte är i tjänst då.. kunde man ju plockat in dig för lite ovärdig visitation. :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph