Singeltråden

En ny 250 eller?

Haha, jag pratade om det faktist, men nej, det blir det inte. Min gamla har ju dessutom återhittats av polisen, så den ska väl lagas och återlämnas nån gång under sommaren.
Sedan är det inte säkert att det blir den hojen. Ska provköra på lördag och se om jag gillar den när motorn är igång med. Föredrar ju helt klart ljudet av en vtwin dock. >.< Får väl skaffa en vtwin och byta motor. Hehe.

Tror faktiskt han går ner till en 125a.... om jag får gissa :rofl

Det ska jag väl iofs åxå göra. :D

Den 30 mars ska jag röja runt i hbg. Möjligt jag tar en runda på båten med för att försäkra mig om att de inte är där flickorna gömmer sig.... :D

Allt jag säger är att många av tjejerna i den här tråden verkar vara hästtjejer.... Sambandet verkar också vara att män inte kan mäta upp sig mot en bra dag med hästen... :gnissla
(jag antar att t.o.m personer med tourettes skulle tycka att jag gick för långt nu...)
Du har fattat galoppen... :hihi

Den 30 mars ska jag röja runt i hbg. Möjligt jag tar en runda på båten med för att försäkra mig om att de inte är där flickorna gömmer sig.... :D
Synd att man inte är i tjänst då.. kunde man ju plockat in dig för lite ovärdig visitation. :hihi

Nyheter
Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

&nbsp; Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Back