Singeltråden

Hmm, får man komma även om man inte är singel? Jag kan lova att inte lägga mig i raggandet så får ni andra slåss om de tjejer som eventuellt dyker upp:D

Edit: Fan, nu på lördag (dvs i övermorgon)? Jobb...:huvet

Hmm, får man komma även om man inte är singel? Jag kan lova att inte lägga mig i raggandet så får ni andra slåss om de tjejer som eventuellt dyker upp:D

Edit: Fan, nu på lördag (dvs i övermorgon)? Jobb...:huvet

Klart du får komma... men glöm inte ta med 2 singel tjejer som kompensation... Lördag nästa vecka så slå inte sönder pannan nu ;)

Klart du får komma... men glöm inte ta med 2 singel tjejer som kompensation... Lördag nästa vecka så slå inte sönder pannan nu ;)

Haha, känner dessvärre inte så många singeltjejer... Men som sagt, ni andra får de eventuella uppdykande honorna för er själva så det borde väl kompensera?:D
Ledig då så vitt jag vet!:)

Alla får ha skinnställ så vi känner igen varann. :D

Eller så kollar man bara efter personerna som ser mest desperata ut.

Vi skulle ju kunna köra på mc-skinnjacka... Min är så satans kall bara...:gnissla

Hmmm vilket lär man sig först? Klockan eller kalendern? ;)

Jamenvafan, bläddrade någon sida bakåt och såg bara "lördag". Orkade inte leta noggrannare än så utan antog att folk inte har bättre framförhållning än tre dagar i förväg...:D

Haha ja det låter ju faktiskt som en plan... alla i mc jacka! Halsduk och andra handskar än mchandskarna är ok va?

Haha ja det låter ju faktiskt som en plan... alla i mc jacka! Halsduk och andra handskar än mchandskarna är ok va?

Jag kommer frysa ihjäl i min perforerade tunna skinnjacka, men kör i vind:D

Du kan få låna min tusenkronors allvädersjacka. Fast då kommer folk att tro att du kör en gammal BMW från -84. :)

Haha, tack för erbjudanet men jag klarar mig nog om jag grundar med ett par tjocktröjor:) Så om ni ser michelinmannen iförd mc-läder vagga på puben så vet ni att jag anlänt:D På tal om puben i fråga, hur ligger det till med åldersgränser under helger? Jag är ju bara 21, snart 22...:va

Haha, tack för erbjudanet men jag klarar mig nog om jag grundar med ett par tjocktröjor:) Så om ni ser michelinmannen iförd mc-läder vagga på puben så vet ni att jag anlänt:D På tal om puben i fråga, hur ligger det till med åldersgränser under helger? Jag är ju bara 21, snart 22...:va

Det är nog bara 18. Fungerar lite som bakficka till Grand så det är inget dansgolv och sånt. Fast du kan ju ta lite utdrag från SH och visa så tror de du är 43. ;)

Det är nog bara 18. Fungerar lite som bakficka till Grand så det är inget dansgolv och sånt. Fast du kan ju ta lite utdrag från SH och visa så tror de du är 43. ;)
Ok, förstår. Här i Lund är det 23 på bishops alla dagar...:va
Hahaha, katching!:D

Det spelar ingen roll eftersom de flesta lär vara överåriga (fan va illa det lät). Det lär inte slänga ut minst tre för att en inte når upp till deras påhittade åldersgräns.

Sant, men å andra sidan kan de ju neka endast mig inträde och då vore det ju lite halvdant av mig att dra med er andra i fallet:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti