Singeltråden

Fast hon släpper ju inte heller till, så vad äre så livat om? :va:D
Om du menar mig så kan jag bara säga att när jag läst de sista sidorna här bestämde jag mig illa kvickt för att det nog var ett bra beslut..
Växer ni aldrig upp??...

Om du menar mig så kan jag bara säga att när jag läst de sista sidorna här bestämde jag mig illa kvickt för att det nog var ett bra beslut..
Växer ni aldrig upp??...

Klart de inte gör, det här är sporthoj.com mitt i vintern i ett nötskal...

Vi behållerden dåliga humorn. De flesta kan nog uppföra sig i finare sällskap. Seriöst växa upp betyder inte bli tråkig och ointressant

hahaha, men ärligt så kan man ju aldrig nånsin veta ifall de är ett freak även om man varit där ett par gånger. Hade jag varit dig hade jag borrat och sen bett henne dra. =) eller du var rädd för att bli farsa med?

Jag e lite gammaldags o lär gärna känna dom innan jag bränner på, så hon var aldrig hemma hos mig men man finns tydligen med på eniro. Sen visade det sig att hon hade 2 barn med 2 olika killar dom senaste åren, och ovanpå det fick hon för sig att jag hade pengar, sen var det ju kört =) hello stalker =)

Växer ni aldrig upp??...

Har man ett sådant beteende(sista sidorna) så är man singel, därför dom hänger här.

Vänta här nu, jag hänger ju här jag med?

Växer ni aldrig upp??...

Gumman... Du är på ett internetforum.. Det finns ju anledningar till att fjunen sitter här och inte är ute på dejt.

Den fina fernissan åkte av... :D

Haha - man måste betrakta honor lite som rovdjur - fatta det.
Dom får aldrig under några omständigheter förstå att man försöker komma undan - då triggas jaktinstinkten.

Jag e lite gammaldags o lär gärna känna dom innan jag bränner på, så hon var aldrig hemma hos mig men man finns tydligen med på eniro. Sen visade det sig att hon hade 2 barn med 2 olika killar dom senaste åren, och ovanpå det fick hon för sig att jag hade pengar, sen var det ju kört =) hello stalker =)

Fan tur att man inga pengar har. :D

Lite kul dock att jag med en kommentar helt själv lyckats sänka alla aktiva killar i tråden till svin-status. :hihi

Växer ni aldrig upp??...

Missförstå mig rätt, jag klagar inte på att du, eller någon annan inte pökat sig igenom sh under de senaste veckorna.
Men det har varit en jäkla massa snack om att träffas, giftas, resas, fikas, :fikas, samt donken dejt. Utan att någon egentligen gjort någonting annat än att fortsätta skriva en massa jidder i den här tråden, hur jäkla svårrt ska det va liksom? :va

Växa upp har jag för övrigt inga som hellst planer på.

Men det har varit en jäkla massa snack om att träffas, giftas, resas, fikas, :fikas, samt donken dejt. Utan att någon egentligen gjort någonting annat än att fortsätta skriva en massa jidder i den här tråden, hur jäkla svårrt ska det va liksom? :va

Tanken har inte slagit dej att folk visst kanske träffas, fikar mm. Men håller det privat och inte skriker ut det på ett forum?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing