Slowroller
Skrämmer små barn
Jag var faktiskt ironisk, hoppas pam förstår det med. Man måste ha humor, nää pam jag tittar inte så mycket på tv. slow han bara ljuger om han säger nått annat =)
Jag har ingen som helst uppfattning om dina tv-vanor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag var faktiskt ironisk, hoppas pam förstår det med. Man måste ha humor, nää pam jag tittar inte så mycket på tv. slow han bara ljuger om han säger nått annat =)
Jag har ingen som helst uppfattning om dina tv-vanor.![]()
eller ?
Det enda jag vet är att han inte tycker om kanal 5.
jag har ju en förklaring till varför jag sitter här en lör kväll , men hur kommer det sig att ni gör det![]()
Du har nasty tankar unge man....3 är vi då. PAAAAM perfekt kväll att ta dejten på. Tvn funkar inte![]()
Som jag sa, du har nasty tankar..exakt så är det. Jag gillar 6
Tja... Folk är med sina sambor...jag har ju en förklaring till varför jag sitter här en lör kväll , men hur kommer det sig att ni gör det![]()
Som jag sa, du har nasty tankar..
Tja... Folk är med sina sambor...
Tur man inte har barn...det funk det med ,, sj hade man blitt bjuden till kompisen , mat + motogp men deras son ville annat o la en pizza i efterm + feber
o i garaget saknar man en skiten distans , o den kan man inte göra förrns mån
Tur man inte har barn...det funk det med ,, sj hade man blitt bjuden till kompisen , mat + motogp men deras son ville annat o la en pizza i efterm + feber
o i garaget saknar man en skiten distans , o den kan man inte göra förrns mån
Tur man inte har barn...

Tja... Folk är med sina sambor...
det finns nog ett par på sh som kan tänka sig va sambo med dig pam
haha ja verkligen , men det kanske finns en tjusning med det med
den stora frågan är vad![]()
Är så sugen på ... att det mesta blir snusk.Eller så är de du som vrider detta till just snusk? Jag har aldrig sex första dejterna. Jag är rätt så snäll av mig med..........
hahaha Gud vad denna lördagen är tråkig, och alla är upptagna. Tyck synd om mig =)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |