Singeltråden

oj här går det undan :)

hur går det för folket :)

Går och går ;) tja... det går väl rätt bra tror jag för några i alla fall... några står i bröllopstankar och några har skaffat husdjur ihop och det fikas en hel del både med fikabröd och annat ... ja vi andra får gå på sh festen och köra en speed date för att para ihop resten av oss. Räknar kallt med att 5/2 är singeltråden tömd på innehåll... eller så tillkommer en bunt nya singlar efter den där festen, allt kan ju hända förstås :D

Går och går ;) tja... det går väl rätt bra tror jag för några i alla fall... några står i bröllopstankar och några har skaffat husdjur ihop och det fikas en hel del både med fikabröd och annat ... ja vi andra får gå på sh festen och köra en speed date för att para ihop resten av oss. Räknar kallt med att 5/2 är singeltråden tömd på innehåll... eller så tillkommer en bunt nya singlar efter den där festen, allt kan ju hända förstås :D

troligtvis blir 90% kvar i tråden

Jaoh...kan va så... men vi kan ju hålla den goda andan uppe genom att tro på ett mirakel ska hända och alla får det dom vill ha för en gångs skull :)

De är så långt till sthlm. Har tyvärr inget ärende där den helgen annars =) Så för fest är de lite för långt hehe.

De är så långt till sthlm. Har tyvärr inget ärende där den helgen annars =) Så för fest är de lite för långt hehe.
Ja, tyvärr.. för mig oxå. Å andra sidan är kanske inte en SH fest den rätta för en romantisk kväll? .. ;)

idag har man vart o fikat , var nog hundra år sedan
sällskapet var väl litesådär men alltid kul o höra morfars historier från kriget

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...