Singeltråden

Poliser slår oskyldiga på arbetstid, sen i sängen vill dom ha stryk tillbaka...

Jag slår aldrig oskyldiga.. Jag frågar iaf två gånger innan. For the record är jag inte polis.. Man kan köra blått o slå oskyldiga ändå. =)
 
Jag slår aldrig oskyldiga.. Jag frågar iaf två gånger innan. For the record är jag inte polis.. Man kan köra blått o slå oskyldiga ändå. =)

Du är du polis wannabe, det betyder att du slår en gång extra. ;)
 
Nu börjar ni ju bli riktigt duktiga på det där med bilder, gossar små! :-)
 
En hyfsad bild dådå.

Bra där! Nu väntar vi bara på att Pam33 ska få arslet ur vagnen!

För övrigt så skulle man kunna byta namn på den här tråden till Skånetråden.... det verkar bara vara Ricken och jag som är de felande länkarna som har vett nog att bo nån annanstans..
 
Bra där! Nu väntar vi bara på att Pam33 ska få arslet ur vagnen!

För övrigt så skulle man kunna byta namn på den här tråden till Skånetråden.... det verkar bara vara Ricken och jag som är de felande länkarna som har vett nog att bo nån annanstans..

Ja, det är ju ett under att dom inte skriver på danska faktiskt...
 
Bra där! Nu väntar vi bara på att Pam33 ska få arslet ur vagnen!

För övrigt så skulle man kunna byta namn på den här tråden till Skånetråden.... det verkar bara vara Ricken och jag som är de felande länkarna som har vett nog att bo nån annanstans..

Blekinge har inte införlivats i det eviga riket Skåne, än iaf. :D
 
Jäklars, här är man borta två dagar och helt plötsligt är det ett jäkla raggande. PÅ MIN blivande FRU!
Nä nu får ni kamma er...
Sitter just nu i en 160kvm stuga i sälen. Mitt i lindvallen. 12bäddars och vi är 4 pers. 3 badrum och bastu bubbelkopp.
Någon tjej som vill joina? Vi är ju bara en tjej här.
 
Jäklars, här är man borta två dagar och helt plötsligt är det ett jäkla raggande. PÅ MIN blivande FRU!
Nä nu får ni kamma er...
Sitter just nu i en 160kvm stuga i sälen. Mitt i lindvallen. 12bäddars och vi är 4 pers. 3 badrum och bastu bubbelkopp.
Någon tjej som vill joina? Vi är ju bara en tjej här.

Hmmm Svartsjuka redan? Det här börjar inte bra. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top