Singeltråden

Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad
 
Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad

Jamen tack detsamma då ;)
 
Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad

Pöh! Det hjälper minsann inte att lägga upp bilder heller! :mad:
 
Jamen tack detsamma då ;)

De tjejer som inte redan lagt ut bild här har bild på sig själv i profilen. Du är nog den enda som har bild där man ser dig. ;)
 
Jag vet inte om det är till min fördel att lägga ut en bild precis. :D

Smaken e som baken, delad. Finns säkert nån som tycker du e fiiiiiin o söööööt o guuuulliiiii......:tungan :D

Nä men va fan, spelar roll om de för att ragga på nån. Roligt att SE folk ändå, speciellt sen när man väl ska träffa dom, tex för att köra hoj, så man har en chans att känna igen. :)

Tycker det är lite jobbigt när man har körningar och de flesta vet vem jag är men jag vet inte vem alla andra är. Ansikten är lättare att komma ihåg än namn, för mig iaf. :)
 
Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad

Jag letade efter lite foton på mig men jag har ju ta mig tusan solbrillor på mig JÄMT verkar det som :D
 
hittar ändå inga bilder på dej Money, fast du kanske aldrig tar av dej hjälmen........................
 
hittar ändå inga bilder på dej Money, fast du kanske aldrig tar av dej hjälmen........................

Du kan få en av mig där hon ligger i min säng. Handklovar, chaps och gag-ball... :brynad
 
Du kan få en av mig där hon ligger i min säng. Handklovar, chaps och gag-ball... :brynad

Ja, mobilfilmen på Money som du skickade, när hon (i din rosa tröja) står och strippar samtidigt som hon sjunger sin hemmagjorda Madicken-cover "Ma-Ricken Ma-Ricken", var rätt porrig.
 
Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad
Dom flesta killarna har ju en bild på sig själv i sin avatar:tummenupp

Jag med..:brynad
 
Tips på vad man kan hitta på för att komma igång igen med allt efter lite allmänt deppande sen man blev utkickad på gatan av exet... Helt jäkla fel årstid att bli singel på...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top