Singeltråden

Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad

Ingenting kommer hända förrens det poppar upp fler bilder. Vad tjejerna än säger så vill vi alla se killen innan vi gör något mer. Hur fin han en är på insidan. ;) Så fixa pics! :brynad

Jamen tack detsamma då ;)

Pöh! Det hjälper minsann inte att lägga upp bilder heller! :mad:

Jamen tack detsamma då ;)

De tjejer som inte redan lagt ut bild här har bild på sig själv i profilen. Du är nog den enda som har bild där man ser dig. ;)

Jag vet inte om det är till min fördel att lägga ut en bild precis. :D

Smaken e som baken, delad. Finns säkert nån som tycker du e fiiiiiin o söööööt o guuuulliiiii......:tungan :D

Nä men va fan, spelar roll om de för att ragga på nån. Roligt att SE folk ändå, speciellt sen när man väl ska träffa dom, tex för att köra hoj, så man har en chans att känna igen. :)

Tycker det är lite jobbigt när man har körningar och de flesta vet vem jag är men jag vet inte vem alla andra är. Ansikten är lättare att komma ihåg än namn, för mig iaf. :)

Jag letade efter lite foton på mig men jag har ju ta mig tusan solbrillor på mig JÄMT verkar det som :D

hittar ändå inga bilder på dej Money, fast du kanske aldrig tar av dej hjälmen........................

hittar ändå inga bilder på dej Money, fast du kanske aldrig tar av dej hjälmen........................

Du kan få en av mig där hon ligger i min säng. Handklovar, chaps och gag-ball... :brynad

Du kan få en av mig där hon ligger i min säng. Handklovar, chaps och gag-ball... :brynad

Ja, mobilfilmen på Money som du skickade, när hon (i din rosa tröja) står och strippar samtidigt som hon sjunger sin hemmagjorda Madicken-cover "Ma-Ricken Ma-Ricken", var rätt porrig.

Dom flesta killarna har ju en bild på sig själv i sin avatar:tummenupp

Jag med..:brynad

Tips på vad man kan hitta på för att komma igång igen med allt efter lite allmänt deppande sen man blev utkickad på gatan av exet... Helt jäkla fel årstid att bli singel på...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!