Singeltråden

Är väl lika bra att skriva in sig här, verkar ju misslyckas totalt irl.:(

26 åring som hellre spenderar fredagkvällen i garaget än på krogen, bor i ett stökigt hus i en liten håla mitt i ingenstans..
Inte särskilt vältränad, inte särskilt snygg men iaf rätt trevlig om jag får säga det själv.
Har dessutom div intressen som tar mesta av min tid så du bör inte vara rädd för att vara själv.

Inte kräsen alls, men skinn på näsan lär behövas, är nog inte så lätt att tas med alla gånger...
 
Är väl lika bra att skriva in sig här, verkar ju misslyckas totalt irl.:(

26 åring som hellre spenderar fredagkvällen i garaget än på krogen, bor i ett stökigt hus i en liten håla mitt i ingenstans..
Inte särskilt vältränad, inte särskilt snygg men iaf rätt trevlig om jag får säga det själv.
Har dessutom div intressen som tar mesta av min tid så du bör inte vara rädd för att vara själv.

Inte kräsen alls, men skinn på näsan lär behövas, är nog inte så lätt att tas med alla gånger...

Mitt i ingenstans? Söder Norr eller mittemellan????
Jag o mugge kör stenhårt som matchmakers:D här men har problem med just geografin....:D
 
Du får väl importera en riktig man, från övriga sverige eller exportera dig själv bort från Skåne :tummenupp

jag har nämnt linkan som förslag , men det nobba hon stenhårt

sj tycker jag det är sveriges medelpunkt ,, precis lagom långt bort till allt

o framförallt så slipper man tokholm
 
jag har nämnt linkan som förslag , men det nobba hon stenhårt

sj tycker jag det är sveriges medelpunkt ,, precis lagom långt bort till allt

o framförallt så slipper man tokholm

Du har 1 rätt där i alla fall. Men inte fan är det sveriges medelpunkt. :arsele
 
jag har nämnt linkan som förslag , men det nobba hon stenhårt

sj tycker jag det är sveriges medelpunkt ,, precis lagom långt bort till allt

o framförallt så slipper man tokholm

Va? Men det var väl till Peter du föreslog linkan? :tungan
 
Nu skulle brewdarna ha sett mig när jag stod i köket o kockade i bar överkropp. :brynad

Kanske live webbsändning näste gång, 18kr/påbörjad minut?
 
Nu skulle brewdarna ha sett mig när jag orakad och jävlig satt och kodade ihop en fysiksimulation med en spruta av stenbollar. :brynad:tuttar
 
Går bra ja?
Alla gifta och såntdär nu?

Va?!?!

Jag trodde det var här var tråden för dom som ville vara singel men ändå ligga?!?

Gjorde jag fel nu igen?... :va
 
Japp, nu igen.. :pannkyss





I denna tråden ska man ju hitta sin sjäääääääääääääääälsfrände!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top