Singeltråden

pm fröken ,, folk ska ju inte läsa öppet , det är ju min o tools uppgift o hitta lämpliga kandidater

Jag börjar misstänka foul play. Ni kommer att ta för er själva o skita i oss sen. Så nä, jag tycker vi fortsätter på den inslagna banan.
Kommer det en ny medlem till sidan så skriver vi :ligga allihop o ser vem som får napp. :brynad
 
Gött att ni håller buksvågertraditionen igång. Nån gång borde någon ta tag i att kartlägga det hela.
 
Gött att ni håller buksvågertraditionen igång. Nån gång borde någon ta tag i att kartlägga det hela.

Ja, det är väl bara o börja med dig o sen är ju 65% av jobbet klart. ;)
 
Jag börjar misstänka foul play. Ni kommer att ta för er själva o skita i oss sen. Så nä, jag tycker vi fortsätter på den inslagna banan.
Kommer det en ny medlem till sidan så skriver vi :ligga allihop o ser vem som får napp. :brynad

skulle aldrig falla oss in :4skrika

jag har ju redan blivit lovad fika ,, så jag ägnar min helhjärtat åt skaran :)

iaf tills mina efterlängtade delar kommer ,,
sedan ska jag bara sporadiskt rådslå med tool så allt går rätt till
 
Det är ett smutsigt jobb, men nån måste göra't.
65% låter lite mycket, kan jag tycka.

Om du söker djupt inombords så tror jag att du kan minnas tillbaka till alla sporthojsfester o dyl där du haft tur. Tänk även på att båda könen räknas in i summan. ;)
 
Om du söker djupt inombords så tror jag att du kan minnas tillbaka till alla sporthojsfester o dyl där du haft tur. Tänk även på att båda könen räknas in i summan. ;)

Jag har aldrig haft nån "tur" på sporthojfester, såvida det inte innebär att undkomma med hedern i behåll.

Jag väntar fortfarande på min första homoerotiska erfarenhet, jag är rädd att mitt deltagande i den här tråden kanske snabbar upp den processen. :(
 
Jag har aldrig haft nån "tur" på sporthojfester, såvida det inte innebär att undkomma med hedern i behåll.

Jag väntar fortfarande på min första homoerotiska erfarenhet, jag är rädd att mitt deltagande i den här tråden kanske snabbar upp den processen. :(

Hedern i behåll?
Vad är det för sätt?!
 
Det är bara för att du kör 125:a.

Det är nog sant. Tjejer är dåliga på att dölja att de inte förstår att det är värsta feta räsern. Afrodisiaka hade varit att kunna svara "ärretta", "gikser" eller "blejd" men jag ljuger så dåligt.
 
Jag börjar misstänka foul play. Ni kommer att ta för er själva o skita i oss sen. Så nä, jag tycker vi fortsätter på den inslagna banan.
Kommer det en ny medlem till sidan så skriver vi :ligga allihop o ser vem som får napp. :brynad

Här händer det grejer när man är borta o fikar i Tokholm några timmar :D
Så du tror att jag o mugge ska nalla i kakburken :va

Nää plikten framförallt :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top