Singeltråden

pm fröken ,, folk ska ju inte läsa öppet , det är ju min o tools uppgift o hitta lämpliga kandidater

Jag börjar misstänka foul play. Ni kommer att ta för er själva o skita i oss sen. Så nä, jag tycker vi fortsätter på den inslagna banan.
Kommer det en ny medlem till sidan så skriver vi :ligga allihop o ser vem som får napp. :brynad

Gött att ni håller buksvågertraditionen igång. Nån gång borde någon ta tag i att kartlägga det hela.

Gött att ni håller buksvågertraditionen igång. Nån gång borde någon ta tag i att kartlägga det hela.

Ja, det är väl bara o börja med dig o sen är ju 65% av jobbet klart. ;)

Jag börjar misstänka foul play. Ni kommer att ta för er själva o skita i oss sen. Så nä, jag tycker vi fortsätter på den inslagna banan.
Kommer det en ny medlem till sidan så skriver vi :ligga allihop o ser vem som får napp. :brynad

skulle aldrig falla oss in :4skrika

jag har ju redan blivit lovad fika ,, så jag ägnar min helhjärtat åt skaran :)

iaf tills mina efterlängtade delar kommer ,,
sedan ska jag bara sporadiskt rådslå med tool så allt går rätt till

Det är ett smutsigt jobb, men nån måste göra't.
65% låter lite mycket, kan jag tycka.

Om du söker djupt inombords så tror jag att du kan minnas tillbaka till alla sporthojsfester o dyl där du haft tur. Tänk även på att båda könen räknas in i summan. ;)

Om du söker djupt inombords så tror jag att du kan minnas tillbaka till alla sporthojsfester o dyl där du haft tur. Tänk även på att båda könen räknas in i summan. ;)

Jag har aldrig haft nån "tur" på sporthojfester, såvida det inte innebär att undkomma med hedern i behåll.

Jag väntar fortfarande på min första homoerotiska erfarenhet, jag är rädd att mitt deltagande i den här tråden kanske snabbar upp den processen. :(

Jag har aldrig haft nån "tur" på sporthojfester, såvida det inte innebär att undkomma med hedern i behåll.

Jag väntar fortfarande på min första homoerotiska erfarenhet, jag är rädd att mitt deltagande i den här tråden kanske snabbar upp den processen. :(

Hedern i behåll?
Vad är det för sätt?!

Det är bara för att du kör 125:a.

Det är nog sant. Tjejer är dåliga på att dölja att de inte förstår att det är värsta feta räsern. Afrodisiaka hade varit att kunna svara "ärretta", "gikser" eller "blejd" men jag ljuger så dåligt.

Här händer det grejer när man är borta o fikar i Tokholm några timmar :D
Så du tror att jag o mugge ska nalla i kakburken :va

Nää plikten framförallt :hihi

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back