Singeltråden

Jag har fått pm, men de gällde skattefrågor.....:näsblod

Det är ju inte riktigt lika roligt..:näsblod

jag får nog styra upp det här,,

peter -- busanna
ulvhanne---rockmorsa

övriga anmäler sig via pm , så ska jag para ihop så gott det går
vid oklarheter eller byten, hänvisas ni till min högra hand - dreggel

Men orka skicka PM...:huvet:huvet:huvet

Jäklars vad det skrivs i denna tråd.

Man glömmer kika till på en dag och surfar in på kvällen och det är 3 nya sidor.
Frågan är om det ger något? Med 99% killar borde dom få singelbrudarna ha en guldgruva framför sig. Men hur många kan då drabbas/lyckats? Är det 5st olika aktiva tjejer här eller? Bra odds! Är det fortfarande bara jag som är inne på sammarbete mellan forum?

Men för hoppningsvis har 5st lyckliga killar fått Pm.

Jäklars vad det skrivs i denna tråd.

Man glömmer kika till på en dag och surfar in på kvällen och det är 3 nya sidor.
Frågan är om det ger något? Med 99% killar borde dom få singelbrudarna ha en guldgruva framför sig. Men hur många kan då drabbas/lyckats? Är det 5st olika aktiva tjejer här eller? Bra odds! Är det fortfarande bara jag som är inne på sammarbete mellan forum?

Men för hoppningsvis har 5st lyckliga killar fått Pm.

Jamen du får ju tänka att dessa 5 quinnor säker har en hel hög med väninnor varav kanske hälften av dom också är singel och då kan ju deras sporthojsaktiva vän kanske tipsa om ett bra mansobjekt att försöka styra upp, ringar på vattnet vettu, eller think BIG som Ole Bramserud skulle ha sagt (sällskapsresan snedseglarna)
//M

Jag anmäler mig också till mugges kontaktgrej! Behövs PM? :va

Jamen du får ju tänka att dessa 5 quinnor säker har en hel hög med väninnor varav kanske hälften av dom också är singel och då kan ju deras sporthojsaktiva vän kanske tipsa om ett bra mansobjekt att försöka styra upp, ringar på vattnet vettu, eller think BIG som Ole Bramserud skulle ha sagt (sällskapsresan snedseglarna)
//M

Bra JYX vi har oddsen emot oss, men keap up the fighting spirirt....

Nej, alla killar i denna tråden bor ju i Fjollträsk! :(

Nej, alla killar i denna tråden bor ju i Fjollträsk! :(

Mer part från Tokholm ja...
Vi ska nog hitta någon skånepåg.....
Är du redo för full inkorg :D

Har lite tid över idag, Kaputt rygg, så är hemma från jobbet...
Idag funkar inget, ryggläge, nää, sitta nää, stå njaaaa...
Rosa piller YES.....

Back