Singeltråden

jag får nog styra upp det här,,

peter -- busanna
ulvhanne---rockmorsa

övriga anmäler sig via pm , så ska jag para ihop så gott det går
vid oklarheter eller byten, hänvisas ni till min högra hand - dreggel

Ha ha...jag vet inte vad jag ska säga... men lite roligt var det att du läser hans nick Ulvhanne :D För nog är han en fullblodshane alltid :D
 
jag får nog styra upp det här,,

peter -- busanna
ulvhanne---rockmorsa

övriga anmäler sig via pm , så ska jag para ihop så gott det går
vid oklarheter eller byten, hänvisas ni till min högra hand - dreggel

App, app. Anna e min. Peter får du para ihop med ngn annan. Lindqvist kan funka.
 
Jerker och Peter, nice try, men jag tänker inte baka till filmkvällen i alla fall. :glömdet
 
jag får nog styra upp det här,,

peter -- busanna
ulvhanne---rockmorsa

övriga anmäler sig via pm , så ska jag para ihop så gott det går
vid oklarheter eller byten, hänvisas ni till min högra hand - dreggel

Gillas inte!
Jag ska ha alla!!!!
 
härmed ingår tool i kontaktföreningen

ev får han även ta över uppgiften ,, då jag är upptagen med en japansk skönhet
 
härmed ingår tool i kontaktföreningen

ev får han även ta över uppgiften ,, då jag är upptagen med en japansk skönhet

mugge, det borde vara snäppet högre än moderator...
att vara Matchmaker på SH :D

Vi måste utforma ett formulär...
Tjejer för att få matchnings förslag behöver jag o mugge utförlig info.
Detta skickar ni med PM, jag o mugge lovar att behandla uppgifterna enl sekretesslagen :D
*Tele nr
*BH-Stl :tuttar

Killar PM:ar fördragen :tuttar stl

:rofl

Tokholm nästa...läser PM när jag är tillbaka ikväll
Nu 15 mil tur o retur i bilen :(
 
Tycker nog att det låter som att det är mycket snack men lite :fika i den här tråden.. :7peta
 
mugge, det borde vara snäppet högre än moderator...
att vara Matchmaker på SH :D

Vi måste utforma ett formulär...
Tjejer för att få matchnings förslag behöver jag o mugge utförlig info.
Detta skickar ni med PM, jag o mugge lovar att behandla uppgifterna enl sekretesslagen :D
*Tele nr
*BH-Stl :tuttar

Killar PM:ar fördragen :tuttar stl

:rofl

Tokholm nästa...läser PM när jag är tillbaka ikväll
Nu 15 mil tur o retur i bilen :(

satan va det kommer fikas nu :)
kan va bra o meddela boeende ,, så ni inte paras ihop med ngn på andra sidan landet
ordning o reda :gnissla
 
satan va det kommer fikas nu :)
kan va bra o meddela boeende ,, så ni inte paras ihop med ngn på andra sidan landet
ordning o reda :gnissla

Ulvhamne bor ju minst en miljard mil från mig så det är lite långt för en fika :(
Bor söder om söder i huvudstaden och bh storlek..hmmm... spelar det roll är det nog inget för mig heller, men jag kan säga att det är jobbigt att komma i mc jackan :tuttar
 
Ulvhamne bor ju minst en miljard mil från mig så det är lite långt för en fika :(
Bor söder om söder i huvudstaden och bh storlek..hmmm... spelar det roll är det nog inget för mig heller, men jag kan säga att det är jobbigt att komma i mc jackan :tuttar

pm fröken ,, folk ska ju inte läsa öppet , det är ju min o tools uppgift o hitta lämpliga kandidater
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top