Singeltråden

På andra sidan Stockholm ;) så du har en bit att åka om du ska komma hit

Ja, men jag är ju utböling, så det är bättre om ni tar er till täby. Här finns det ju hotellrum oxå. ;)

Nu börjar d likna nåt ;)
Men det är rätt dåligt väder.. men dom som ska till bussen sen kan ju knalla förbi här en sväng så slipper jag gå ut..

Efterfest... Jag har 2 öl......!

Okej, 15 min med bil...och vi kommer inte gå ut utan hemma kväll hela kvällen.

Okej, 15 min med bil...och vi kommer inte gå ut utan hemma kväll hela kvällen.

Om ni är 13 tjejer som ska ha pyjamasparty så tar jag en taxi direkkt1!1!!11

Om ni är 13 tjejer som ska ha pyjamasparty så tar jag en taxi direkkt1!1!!11

Med tanke på att Ricken dessutom saknar tröja ( :krama ) och det blåser vinterstorm ute så måste ni 13 flickor öppna stora famnen för honom och skydda honom mot förfrysningsskador. Jag har hört att kroppsvärme är den bästa boten mot köldskador. :)

Med tanke på att Ricken dessutom saknar tröja ( :krama ) och det blåser vinterstorm ute så måste ni 13 flickor öppna stora famnen för honom och skydda honom mot förfrysningsskador. Jag har hört att kroppsvärme är den bästa boten mot köldskador. :)

Du är snäll du :kram

Just nu känns det som om det hade varit väldigt mysigt att ha en flicka därhemma att komma hem till efter en till natts support-jobb och krypa ner bredvid i sängen, och rent allmänt bara somna...
Så, any takers? :D

Fick besök i sängen inatt....:D
Vaknade av en fot i ansiktet o omringad av nallar o dockor....:va
Tydligen rände det lös släppta troll o monster i huset inatt, måste sätta ut mer fällor :machinegu
Men hon kompenserade med att ge mig frukost på sängen :hihi

Just nu känns det som om det hade varit väldigt mysigt att ha en flicka därhemma att komma hem till efter en till natts support-jobb och krypa ner bredvid i sängen, och rent allmänt bara somna...
Så, any takers? :D

Vart faan åkte du? Här låg man och sov men inte hjälpte det inte, här var minsann tomt i sängen när jag vaknade...

... fast jag kanske sov i fel säng i fel stad :(

jag får nog styra upp det här,,

peter -- busanna
ulvhanne---rockmorsa

övriga anmäler sig via pm , så ska jag para ihop så gott det går
vid oklarheter eller byten, hänvisas ni till min högra hand - dreggel

Last edited:
Lite uppmuntrade tillrop behövs i den här tråden! :tummenupp var själv singel lääääänge innan det dök upp en grabb på sporthoj. Hade aldrig suttit på en hoj innan :( Ingen hade frågat! Hans argument till varför jag inte skulle få följa med på hojen, garvar vi fortfarande åt. :D Senaste sporthojen köptes för att den skulle vara en bra hoj att åka två på. Det är den :tummenupp

Så kom igen. Världen är full av folk som inte vet att åka hoj är det roligaste man kan göra tillsammans med kläderna på...

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back