Singeltråden

För hur mycket man än kan göra osv osv osv så trivs i alla fall jag bäst med sällskap... även tv-spel kan bli trist att sitta och nöta på själv.

Du menar såhär?
 

Bifogat

  • 393196_266983406685944_100001228612787_816176_809256521_n.jpg
    393196_266983406685944_100001228612787_816176_809256521_n.jpg
    40.6 KB · Visningar: 87
Jahopp, då får man spana när man sitter o brummar i pistmaskinen i vinter i Yxbacken ;)
O köra pistmaskin är manligt :brynad

Är inte det ett nattjobb?
Vad ska du spana på då?
 
Sporthojsåkerska söker man

(märklig funktion som inte funkar med lägga inlägg men jag försöker igen om nån undrar varför jag la in och tar bort)

Undrar varför bönder har en särställning i serien "bonde söker fru", sporthojsåkare borde minsann också ha en egen serie i "sporthojsåkare söker fru" eller "sporthojsåkerska söker man". Jag menar det är ju hur svårt som helst att hitta en som förstår hojintresset och "need for speed"
 
Gillar killar ridlår? :va

Oh ja :brynad

Nej men en hästtjej är ju för fasen optimalt egentligen, så länge det inte är den curlade sorten :dummer Kan acceptera en hobby som tar mycket tid, kostar pengar och inte är direkt säker.

Tur man hade som hittade sig en sån :tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top