Singeltråden

Det Ricken menar är att det finns alldeles för mkt bilder på lättklädda (kvinnliga) medlemmar här på SH. Tar en evighet att gå igenom alla, och vi vill ju bara se på de bästa, så det är lättare om du bara länkar dom som är på dig direkt! :kär :kär :kär


Ricken kan kanske slanga men du kan iaf charma! hahahah..... :krama
 
Ja, men då måste du ju ge sidhänvisningar, tror du vi orkar sitta o glo sida efter sida efter sida med lättklädda damer?...

(tankevurpa, rebooting....)

Du bor i östersund, har du nåt bättre för dig? :D
 
Det Ricken menar är att det finns alldeles för mkt bilder på lättklädda (kvinnliga) medlemmar här på SH. Tar en evighet att gå igenom alla, och vi vill ju bara se på de bästa, så det är lättare om du bara länkar dom som är på dig direkt! :kär :kär :kär

Du kompletterar mig så bra Peter. :)
 
Du bor i östersund, har du nåt bättre för dig? :D

Ja, det blåser ute så jag måste surra fast locket på brunnen. Stänga för fönsterluckorna, kolla till korna och surra fast mormor vid gungstolen.

Så länka du. :)
 
Ja, det blåser ute så jag måste surra fast locket på brunnen. Stänga för fönsterluckorna, kolla till korna och surra fast mormor vid gungstolen.

Så länka du. :)

hahahhaha tänker inte göra jobbet åt er. får se om ja känner för att lägga ut en bild här, blir dock inget naket/bikini.
 
Dom hittar hem igen sen. :)

:rofl:rofl:rofl

Just det ja, man kanske skulle skriva något om sig själv, eftersom det är en singeltråd...

Man 35 år, och ni vet, ser ut som Marcus Shenkenberg och smart som Stephen Hawking, det är inte jag, snarare så ser jag ut som Stephen Hawking och är smart som Marcus Shenkenberg...:D
 
Shit, här är man utloggad i ett dygn från denna tråd och den tar sig massa sidor framåt. Helt klart en av dom bättre trådarna på SH.
Ingen som kan skicka denna tråt till något hästforum eller liknande, så kan vi utföra forumsöverskridande trådar.
För vi har alldeles för få tjejer här.
Nejförfan! På hästforum finns bara hästtjejer och det finns ingen kille vid sina sinnens fulla bruk som vill ha en sån!

Finns det inget tjejforum om typ datorspel eller MC eller adrenalinsporter eller nåt annat kul?
 
Nejförfan! På hästforum finns bara hästtjejer och det finns ingen kille vid sina sinnens fulla bruk som vill ha en sån!?

Fast jag tycker om när det kvinnliga könet kan rida... Jag vill ju inte göra allt jobb.
Men håll dej du till Sporttjejdata.com och hitta dom likbleka, som inte lämnat hemmet på 10år och lever på Joltcola. Så tar jag dom som har ett liv.
 
Nejförfan! På hästforum finns bara hästtjejer och det finns ingen kille vid sina sinnens fulla bruk som vill ha en sån!

Finns det inget tjejforum om typ datorspel eller MC eller adrenalinsporter eller nåt annat kul?

Hästtjejer har som regel bra rumpa/lår :mattias
 
Och deras hobby är ungefär lika dyr som vår, och tar ungefär lika mycket tid. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top